سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز//

تبدیل راه‌آهن مراغه به ایستگاه بین‌المللی صادرات و واردات

فرماندار ویژه شهرستان مراغه از استقرار ناظر در گمرک مراغه و تبدیل ایستگاه راه آهن مراغه به ایستگاه بار بین‌المللی برای صادرات و ورادات در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛منصور صادقی‌اصل  امروز در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی مراغه از افزایش صادرات در مراغه خبر داد و افزود: صادرات کالا از گمرک این شهرستان در مقایسه با سال قبل دو برابر افزایش یافته است.
منصور صادقی‌اصل با اشاره به افزایش 200 درصدی اظهار نامه‌های صادراتی گمرک مراغه افزود: امسال 43 هزار تن کالا از مراغه به خارج از کشور صادر شده است.

**راه‌آهن مراغه ایستگاه بین‌المللی  صادرات و واردات می‌شود
وی از استقرار ناظر در گمرک مراغه و تبدیل ایستگاه راه آهن مراغه به ایستگاه بار بین‌المللی برای صادرات و واردات در آینده نزدیک خبر داد.
یوسف نجفی نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، گفت: ایجاد این اتاق از زیرساخت لازم برای توسعه پایدار در بخش تجارت و بازرگانی است.
یوسف نجفی افزود: با ایجاد اتاق بازرگانی تجار و بازرگانان می‌توانند، خدمات مربوط با دریافت کارت بازرگانی، صادرات و واردات را در این اتاق انجام دهند.
وی افزود: اتاق بازرگانی به صورت منطقه‌ای علاوه بر مراغه قادر است به دیگر شهرهای منطقه نیز خدمات ارائه دهد.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: ایجاد اتاق بازرگانی در مراغه راه را برای انجام کارهای صادرات و واردات در این شهرستان هموار کرده است.
صادق نجفی افزود: با وجود این اتاق دیگر نیاز نیست، تجار و بازرگانان برای انجام کارهای مربوط به واردات و صادرات کالا به مرکز استان مراجعه کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.