سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارائه ليست‌هاي مختلف انتخاباتي منافاتي با وحدت ندارد

سخنگوي جبهه ايستادگي گفت: اينکه چندين گروه کانديداهاي خود را به مردم معرفي کنند منافاتي با وحدت ندارد.

حسن بيادي سخنگوي جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه جبهه ايستادگي بعد از فتنه 88 و انتخابات رياست جمهوري تشکيل شد، اظهار داشت: دغدغه مندان نظام جمهوري اسلامي براي حراست از دستاوردها و حفظ ارزش هاي انقلاب تصميم به تشکيل جبهه ايستادگي متشکل از افراد حزبي، گروه ها و برخي اشخاص حقيقي و حقوقي گرفتند.

بيادي ضمن تاکيد بر اينکه جبهه ايستادگي فقط براي انتخابات شکل نگرفته است، بيان داشت: جبهه ايستادگي فعاليت هاي دو ساله ي خود را در راستاي اهداف تعالي نظام جمهوري اسلامي حول محور ولايت فقيه انجام داده است.

سخنگوي جبهه ايستادگي با اشاره به شکل گيري دفاتر استاني جبهه ايستادگي براي انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي، گفت: دفاتر و ستادهاي استاني جبهه ايستادگي در بيش از 10 استان تشکيل شده و تشکيل اين دفاتر را در اکثر استان هاي کشور در دستور کار داريم.

بيادي ادامه داد: اسامي کانديداهايي که مايل به همکاري با جبهه ايستادگي بودند، تهيه شده و منتظر نتايج احراز صلاحيت ها از سوي شوراي نگهبان هستيم.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران، اظهار داشت: در رقابت هاي انتخاباتي تلاش جبهه ايستادگي رقابتي سالم در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري است.

بيادي با اشاره به اينکه اگر جامعه به صورت تک حزبي اداره شود، به صلاح آن نيست، افزود: اداره کردن جامعه به صورت تک حزبي به صلاح آن نيست و اينکه چندين گروه کانديداهاي خود را به مردم معرفي کنند تا مردم بر اساس سلايق انتخاب کنند، منافاتي با وحدت ندارد.

سخنگوي جبهه ايستادگي با تاکيد بر اينکه هدف مهم اين جبهه تعالي نظام جمهوري اسلامي حول محور ولايت است، گفت: در تهران بيش از 15 نفر براي جبهه ايستادگي انتخاب شده است.

وي افزود: با جبهه متحد در بخش هايي مشترک هستيم و جبهه ايستادگي به تمامي ظرفيت‌هاي جامعه توجه مي کند.

بيادي ادامه داد: نبايد ظرفيت ليست را محدود کنيم ولي تا جايي که توانسته ايم با جبهه متحد هماهنگ هستيم اما نوعا ليست ها ممکن است با هم تفاوت هايي نيز داشته باشند.

سخنگوي جبهه ايستادگي با اشاره به اينکه در شهرهاي کوچک نمايندگان جبهه متحد و ايستادگي تا حدي مشترک است، گفت: در شهرهاي بزرگ مثل اصفهان، تهران و مشهد حتما ليست ها با هم متفاوت خواهند بود در عين حال که ممکن است مشترکاتي هم داشته باشند.

بيادي در پايان با اشاره به مهمترين برنامه هاي جبهه ايستادگي تا 12 اسفند يعني روز انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: مهمترين برنامه ما رأس محور اخلاق مداري است که از تخريب گروه هاي ديگر پرهيز کنيم و براساس فرمايشات رهبري رقابت سالم و صحيحي داشته باشيم./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.