سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير راه و شهرسازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دومين ورزشگاه بزرگ کشور با حضور رئيس جمهور افتتاح مي شود

وزير راه و شهر سازي گفت: ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز با حضور رئيس جمهور در نيمه اول اسفند افتتاح خواهد شد.

علي نيکزاد وزير راه و شهر سازي در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، درباره افزايش قيمت بليط نوروزي گفت: طبق روند گذشته قيمت بليط اتوبوس تا 15 روز مانده به عيد نوروز 20 درصد افزايش خواهد داشت.
وي با بيان اينكه پيش فروش بليط قطار و هواپيما آغاز شده است اظهار داشت: قطعا نظارت لازم از سوي سازمان هواپيمايي کشوري، راه آهن جمهوري اسلامي و سازمان راه داري و حمل و نقل جاده اي بر نحوه فروش بليط هواپيما، قطار و اتوبوس صورت خواهد گرفت.
نيکزاد با اشاره به نظارت و برنامه ريزي دقيق سيستم حمل و نقل برون شهري در ايام عيد نوروز گفت: وقتي با برنامه ريزي اتوبوس، قطار و هواپيما را در اختيار مردم قرار مي دهيم تخلف کمتري صورت مي گيرد.
وزير راه و شهر سازي در رابطه با افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز گفت: ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز دومين ورزشگاه کشور پس از آزادي است که استانداري و وزارت ورزش در نظر دارد با دعوت و برگزاري مسابقه با يکي از تيم هاي خارجي اين ورزشگاه را افتتاح کنند.
وي در ادامه افزود: با حضور رئيس جمهور در نيمه اول اسفند ماه سال جاري علاوه بر ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز 6060 واحد مسکن مهر در منطقه هزار واحدي انديمشک نيز افتتاح خواهد شد.
نيکزاد درباره استفاده از سيستم ETC در عوارضي تهران- قم نيز افزود: سيستم ETC براي کاهش تصادفات و صرفه جويي در زمان و سوخت مصرفي موثر بوده است که اگر اين سيستم توسط بانک مسکن به فروش برسد براي عبور از عوارضي از هر سواري 300 تومان اخذ خواهد شد.
وي در ادامه به ارائه تخفيف به استفاده كنندگان از آزادراه ها  اشاره و خاطرنشان كرد: هم اکنون پيمانکاران اين رشته در حال نصب اين سيستم به روش BUT در آزاد راه قزوين- رشت همچنين آزاد راه تهران- پرديس هستند و اميدواريم که اين سيستم پيش از آغاز مسافرت هاي تابستاني در ساير آزاد راه ها نيز به انجام برسد.

/ع2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.