سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواي فجر انقلاب دربیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر؛

ارکستر آرس نووا آثاری از ثمین باغچه بان را می نوازد

ارکستر موسیقی "آرس نووا "به رهبری آرمین قیطاسی در بخش جنبی جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر؛آرمین قیطاسی،رهبر ارکستر آرس نووا گفت:گروه برای برگزاری این کنسرت آمادگی کامل را دارد و ما مطمئن هستیم که همه افرادی که به این کنسرت می آیند و از هر قشری که باشند راضی و خوشنود از سالن کنسرت بیرون خواهند رفت.

وی افزود:این کنسرت شامل دو بخش می شود که در بخش اول آثاری از ثمین باغچه بان، ساموئل باربر و .. و در بخش دوم سه دهه موسیقی فیلم و کارتون را اجرا می کنیم که از بهترین قطعات این کنسرت می توان به اجرای موسیقی متن فیلم اوشین و موسیقی متن کارتون حنا دختری در مزرعه و ... اشاره کرد.

قیطاسی افزود:قطعات انتخاب شده به گونه ای است که برای مردم جذاب و تداعی گر خاطره ها باشد.

وی در ادامه گفت:هدف اصلی گروه آرس نووا این است که همه مخاطبان از این کنسرت راضی باشند و این کنسرت به شیوه های مدرن ، ایرانی ، آمریکای جنوبی و ژاپنی اجرا می کند.

رهبر ارکستر آرس نووا خاطرنشان کرد:گروه آرسنوا را آرمین قیطاسی ،بهنام ابوالقاسم ، امیر حسین محمدیان ، امید ملک زاده ، حسام صدفی نژاد، آرین قیطاسی،غزل سعیدی،سایوری شفیعی ،اصغر شمس آبادی،علیرضا میر آقا ، رضا آذر نژاد ، کامیار ماندگاریان ، هومن نامداری، فرزان بیژنی،داریوش بیژنی،حسام سید احمد،حسین شریفی،رامین براتی،بابک مالکی فر، دارا دارایی، محمد شعبانی و هومن غفاری تشکیل می دهند.

ارکستر آرس نووا 25 بهمن ماه ساعت 18:30 در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در تهران، کرج، قزوین، شیراز، یاسوج و گرگان برگزار می شود. /ه


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.