سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

55هزار واحد مسکونی در قزوین در حال ساخت است

وزیر راه، مسکن و شهرسازی از ساخت 55 هزار واحد مسکونی در قزوین خبر داد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان 200 تخت‌خوابی ولایت و 10 هزار واحد مسکن مهر اظهار کرد: مسکن مهر یک اقدام انقلابی و اسلامی است که با دستور رئیس جمهور و بازگشت به گفتمان امام و پیگیری و رصد شخص رئیس جمهور در حال پیشرفت و پیگیری است.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در مقایسه با دو سال گذشته بیان کرد: هیچ رضایتمندی و خشنودی بالاتر از این نیست که کلید منزل را به مردم تحویل دهیم و بابت این امر عظیم از خداوند منان سپاسگزاریم،

 

وزیر راه، مسکن و شهرسازی ادامه داد: 55 هزار واحد مسکونی در قزوین در حال ساخت است که از این تعداد 30 هزار واحد در روستا و 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر به بهره‌برداری رسید.

نیکزاد در رابطه با پروژه‌های مسکن مهر در استان قزوین خاطرنشان کرد: 5.5 میلیون مترمربع مسکن مهر در استان قزوین در حال ساخت است که ایجاد 80 هزار شغل در استان از برکات مسکن مهر است. 10 هزار واحد مسکونی تحت عنوان مسکن 99 ساله، اجاره 5 ساله و بافت فرسوده در قزوین به بهره‌برداری رسیده است که شامل تأسیسات زیربنایی و رونمایی نیز می‌باشد.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی تصریح کرد: 182 پروژه عمرانی در سال 90 و در قالب 2 میلیون و 600 مترمربع در کشور در حال ساخت است و 554 میلیون مترمربع نیز در دست اجراست.

نیکزاد با اشاره به پروژه‌های عمرانی مشترک این وزارتخانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: ساخت بیمارستان 113 تختخوابی گرگان، بیمارستان سمنان، بیمارستان سنقر، بیمارستان علی‌آباد، بیمارستان دامغان و بیمارستان قزوین از جمله طرح‌هایی است که همزمان با دهه فجر در کشور به بهره‌برداری رسیده و 492 تخت‌خواب نیز در قالب بیمارستان‌های 10 تختخوابی مورد استفاده هموطنان قرار گرفته است.

نیکزاد با اشاره به طرح‌های ساخت بیمارستان در حال اجرا در پلدختر و بندر لنگه یادآور کرد: طرح ساخت بیمارستان، بوشهر و خرم‌آباد و گنبد کاووس در حال پیگیری است و کار مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران نیز با 42 درصد پیشرفت کاری از جمله خدمات بزرگ دولت است که در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه توسعه حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم یادآور کرد: پروژه‌های عمرانی عظیمی در دولت نهم و دهم انجام شده است که تمام پیشرفت کاری آن مربوط به همین دولت است و شاید تنها 5 درصد از آن مربوط به دولت‌های گذشته باشد.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: بیمارستان تاکستان و آبیک نیز در سال آینده به بهره‌برداری رسیده و به مردم این خطه خدمات رسانی می‌کند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.