سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آمادگی اصفهان برای تاسیس دانشگاه محیط زیست

استاندار اصفهان گفت این استان برای تاسیس دانشگاه محیط زیست با همکاری فولاد مبارکه آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران؛ علیرضا ذاكراصفهانی' در جلسه كارگروه كاهش آلودگی هوای اصفهان كه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست برگزار شد در باره نیازهای استان و ایجاد شرایط بهتر زیست محیطی، سلامت و رفاه بیشتر مردم گفت:از محل اعتبارات دولت سهم مناسبی برای مقابله با مشكل گرد و غبار برای حل بحران آلودگی هوا و كنترل پیش روی كویر اختصاص داده شود.  

 استاندار اصفهان تخصیص اعتبار مناسبی به استان برای استفاده بخش صنعت از پساب فاضلاب و گندزدایی را خواستار شد و افزود:برای اجرایی كردن طرح كاهش آلودگی هوا باید اعتبارات لازم به استان تخصیص داده شود.   

وی خاطر نشان كرد:استان اصفهان برای تاسیس دانشگاه محیط زیست با همكاری فولاد مباركه آمادگی دارد زیرا حل مشكل نیازمند محققانی است كه به شكل علمی و دانشگاهی به این موضوع بپردازند و از نتایج فعالیت آنها استفاده شود.  

 ذاكر اصفهانی در باره طرح مترو شهر اصفهان نیز گفت:برای اختصاص اعتبار بیشتر برای تسریع كار در سفر چهارم رییس جمهور به استان صحبت خواهد شد زیرا میزان اعتبار نیست و تاخیر در اجرای این طرح باعث ترافیك بیش از حدو گرد و غبار شده است.   

به گفته وی، اگر برای متروی شهر اصفهان و كمربند بیرون از اصفهان یعنی خط كمربندی بهارستان، مباركه، درچه، دروازه شیراز اعتبار لازم اختصاص می یابد بسیاری از مشكلات اصفهان در عرصه محیط زیست و تصادفات نیز حل می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.