سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی کودکان کار و خیابان در قلب پایتخت

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 11 گفت:‌شناسایی و غربالگری کودکان کار و خیابان در قالب گشت ضربتی با هدف ساماندهی و انتقال به مراکز مرتبط انجام می گیرد.

کریم لو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای سطح آموزشی شهروندان نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدامات مقتضی انجام گرفته است.

وی از برگزاری مسابقه حافظان هوای پاک و اجرای تئاتر آموزشی به همت واحد سلامت با همکاری واحد محیط زیست در بوستان دانشجو خبر داد.

کریم لو تصریح کرد: پیاده روی نمادین با شعر تنفس در هوای پاکی تضمین سلامتی برگزاری نمایشگاه در بوستان بدون دخانیات شیخ هادی و اجرای مسابقات ورزشی انجام گرفته است.

گفتنی است، به منظور بهبود سطح سلامت شهروندان کلاس آموزشی تحت عنوان تاثیر آلاینده ها بر سیستم تنفسی در خانه سلامت شیخ هادی برگزار شد.

*اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 11

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 11 اظهار کرد: واحد محیط زیست و بازیافت اداره خدمات شهری ناحیه یک با تشکیل کمیته فنی و اجرایی مبارزه با موش طرح ضربتی این اقدام را در محله های آلوده ناحیه یک آغاز کرده است.

کریم لو افزود: هدف از اجرای این کار در سطح ناحیه داشتن محیط زیستی پاک و عاری از هر گونه آلودگی است.

وی اضافه کرد: همچنین دوره آموزشی طب سنتی توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنیگ با حضور بیش از 100 نفر در خانه های سلامت ناحیه یک با محوریت چاقی و لاغری با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی برگزار شد.

شهردار ناحیه یک اظهار کرد: از دیگر اقدامات واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک برگزاری دوره آموزشی تغذیه سالم در مدارس ناحیه با هدف ارتقای سلامتی بوده است.

کریم لو خاطر نشان کرد: دوره آموزشی اخلاق و روابط سالم توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی با هدف شیوه درست سخن گفتن برگزار شد./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.