سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام رئيس دانشگاه شهيد بهشتي به مناسبت فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب

رييس دانشگاه شهيد بهشتي به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پيامي صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،احمد شعباني رييس دانشگاه شهيد بهشتي طي پيامي به فرا رسيدن سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی،اظهارداشت: انقلاب اسلامی، ضعف نفس و خود کم بینی را در ملت ما از بین برد.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی، ضعف نفس و خود کم بینی را در ملت ما از بین برد؛... اعتماد به نفس ملی را به ملت داد... ما امروز در همه میدان‌ها اعتماد به نفس داریم؛ می‌دانیم که می‌توانیم و دنبال این توانستن حرکت می‌کنیم و همه جا هم بحمدالله به مقاصدمان می‌رسیم. (از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه مورخ 14/11/90)

فرا رسیدن سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سپیده دم اسلام خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی ملت ایران را به کلیه اعضای هیأت علمی اندیشمند، کارمندان پرتلاش و دانشجویان نوجوی دانشگاه شهید بهشتی صمیمانه تبریک می‌گویم. بی‌تردید، خاطره شیرین استواری عزم و اراده ملت مسلمان ایران در تأمین استقلال، آزادی و برقراری جمهوری اسلامی با حرکت‎های علمی نو آورانه مبتنی بر رفع نیازهای جامعه و منتهی به استقلال میهن اسلامی، تجدید و تکمیل خواهد شد؛ چرا که مسئولیت دانشگاه و دانشگاهیان در قبال روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، ایفای نقشی پیشتاز در توسعه و پیشرفت علمی، فناوری و اقتصادی می‌باشد و شادی روح بلند این ستون‌های سترگ انقلاب اسلامی با مجاهدت در این راه محقق خواهد شد.
احمد شعبانی

رئیس دانشگاه
بهمن ماه 1390

/ع2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.