سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسحاق بندائي:

خواص انتخابات را به مذاق مردم تلخ نکنند

مسئول سياسي بسيج دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي گفت: خواص باعملکردهاي نادرست انتخابات را به مذاق مردم تلخ نکنند.

اسحاق بندائي مسئول سياسي بسيج دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري پيرامون برگزاري انتخابات سالم در کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبري قبلا هم بحث هايي را مبني بر امنيت و انتخابات داشتند و انتخابات بايد به امنيت کشور کمک کند.
بندائي افزود: يکي از ارکان و مولفه هاي تامين کننده امنيت همان حضور مردم است؛ اگر حضور مردم پررنگ و گسترده باشد پشتوانه مردمي نظام محکم تر مي شود و نظام جمهوري اسلامي در سطوح بين المللي از درجات بالاتري بهره مند خواهد شد.
مسئول سياسي بسيج دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي گفت: آن چه که بايد در فرمايشات رهبري مورد توجه خاص افراد باشد اين است که خواص حضور مردم در انتخابات را به مذاق آنان تلخ نکنند.
وي با اشاره به اينکه افرادي که راي نمي آورند نيز جز بدنه نظام هستند بيان داشت: همه کساني که چه به عنوان نماينده مردم به مجلس راه پيدا مي کنند و چه کساني که به مجلس راه پيدا نمي کنند همه جزء بدنه نظام هستند و آنان توجه داشته باشند که حضور مردم را در انتخابات به چالش نکشانند.
بندائي افزود: کانديداها به پايداري نظام و حفظ نتايج خوب حضور گسترده مردم در انتخابات کمک کنند.
مسئول سياسي بسيج دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در تشريح وظايف دانشجويان در عرصه انتخابات اظهار داشت: دانشجويان به آگاهي بخشي مردم کمک کنند و از ورود به جدل هاي سياسي و عامل حزب خاصي شدن بپرهيزند و تمرکز خود را روي مشارکت حداکثري مردم متمرکز کنند.
بندائي با اشاره به هدفمندي يارانه ها اظهار داشت: اگر پرداخت نشدن يارانه به دهک هاي مرفه جامعه در راستاي عدالت اجتماعي باشد و به بهره مندي بيشتر محرومان از اين طرح کمک کنند يقينا خوب است.
مسئول سياسي بسيج دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي افزود: اگر دولت به قصد تاثير گذاري بر آراي مردم يارانه افراد مرفه را به محرومان اختصاص دهند نگران کننده خواهد بود و با تامل بيشتري به اين عملکرد توجه کرد.
وي خاطر نشان کرد: هر گونه طرحي که فاصله طبقاتي جامعه را کم کند مورد حمايت جامعه دانشجويي خواهد بود.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.