سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ايام ا لله دهه فجر؛

نمايشنامه خواني در كتابخانه هاي عمومي محمودآباد مازندران

نمايشنامه خواني با موضوع پيروزي انقلاب اسلامي در سالن كتابخانه عمومي محمود آباد و نمايشگاه بزرگ كتاب، خوشنويسي و طراحي در كتابخانه شهداي سرخرود استان مازندران به مناسبت ايام ا لله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،  به نقل از نهاد كتابخانه هاي عمومي، ناد علي صابر رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي محمودآباد هدف از برپايي نمايشنامه خواني را آشنايي دانش آموزان با انقلاب اسلامي عنوان و تصريح كرد: نگاهمان به اين برنامه اين بود كه نوجوانان و جوانان در قالب نمايشنامه ضمن آشنايي با انقلاب شكوهمند اسلامي، با طريقه نمايشنامه نويسي، داستان و موضوعات داستاني آشنايي پيدا كنند و در نهايت انسي با كتابخواني و مطالعه در آنان ايجاد شود.
به گفته صابر، ترويج فرهنگ قصه گويي و داستان نويسي و آشنايي هرچه بيشتر اين نوجوانان و جوانان با كتاب از ديگر اهداف اين برنامه بود.
در اين مراسم 60 نفر از دانش آموزان شركت داشتند وعلاوه بر نمايشنامه خواني مسابقه اي در مورد كتاب از بين حاضرين انجام شد و در پايان به برندگان جوايزي به رسم يادبود اهدا شد .
صابر در ادامه از برپايي نمايشگاه برزگ كتاب، نمايشگاه طراحي، نقاشي و خوشنويسي در محل كتابخانه عمومي شهداي سرخ رود خبر داد و بيان داشت: به مناسبت سي و سومين سال پيروزي انقلاب اسلامي همزمان با آغاز دهه مبارك فجر نمايشگاه برزگ كتاب با بيش از 3000 عنوان كتاب وهمچنين نمايشگاه طراحي، نقاشي و خوشنويسي با حضور حجت السلام و المسلمين جباري امام جمعه سرخ رود ، زارع معاون فرماندار، محسني بخشدار و ديگر مسئولين شهر در تاريخ يازدهم بهمن ماه در كتابخانه عمومي شهداي سرخ رود افتتاح شد .
صابر رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي محمودآباد گفت: اين نمايشگاه تا تاريخ بيست و پنجم بهمن ماه دائر است و كتابهاي نمايشگاه با تخفيف 40 درصد عرضه مي شود. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.