سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان خودرو و کشف 20 فقره سرقت در شهرستان مرودشت

فرماندهي انتظامي شهرستان مرودشت از شناسايي و انهدام باند سارقان خودرو با 20فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ احمد تقي پور در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو پرايد در طول هفته گذشته در سطح شهرستان مرودشت شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و افزايش گشت ها نامحسوس، نقاط مختلف شهر را تحت پوشش قرار دادند و در نهايت موفق شدند دو روز قبل يکي از سارقان را به نام "س – ز" در حين سرقت دستگير و در بازرسي از خودرو وي تعدادي باطري ،قالپاق کليومتر ،و ديگر وسايل و قطعات خودرو كشف كنند.

فرماندهي انتظامي شهرستان مرودشت اظهار كرد: ماموران در تحقيقات تعداد 20 فقره سرقت داخل خودرو با همدستي سه نفر ديگر در سطح شهرستان مرودشت كشف كردند.

وي گفت: از اين سارقان 20 فقره سرقت خوردو كشف و آنان اقرار كردند ظرف مدت 5 روز تعداد 20 دستگاه خودرو پرايد را در شهرستان مرودشت سرقت و پس از انتقال خودرو ها به يكي از روستاهاي اطراف زرقان اموال داخل آن را به افراد رهگذر مي فروختند و سپس خودروها را در اطراف مرودشت رها مي كردند.

فرماندهي انتظامي شهرستان مرودشت افزود: تمام خودروهاي سرقتي يك روز پس از سرقت كشف و 4 دستگاه از اين خودروها نيز در روستايي كه سارقان پس از سرقت، خودروها را به آن محل مي بردند كشف شده است.

سرهنگ تقي پور ارزش تقريبي اموال مسروقه توسط اعضاء اين باند را حدود 900ميليون ريال عنوان كرد و افزود: تمام سرقت هاي انجام شده توسط سارقان طي هفته گذشته انجام شده بود.

وي در خاتمه گفت: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.