سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يكتا ناصر مطرح كرد:

نقش كليدي بازيگران در حذف ناهنجاري هاي پوششي

بازيگران با رعايت اصول و ضوابط حاكم بر سينما و هنجارهاي ترسيم شده در اساسنامه نقشي اساسي در حذف ناهنجاري هايي اين صنعت به خصوص از لحاظ پوششي دارند.

يكتا ناصر بازيگر سينما و تلوزيون به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سينماي ايران از يكسري اصول و مبناي ارزشي برخوردار است و عاملي موثر در خلق آثار خوب و ماندگار محسوب مي شود.

وي افزود: فيلمسازي از زيرشاخه هاي متعددي برخوردار است كه براي هر كدام از آن ها قواعدي خاص به منظور جلوگيري از انحراف فيلمسازان و ساير عوامل ساخت فيلم و فعاليت در راه درست به رشته تحرير درآمده است.

اين بازيگر سينما و تلوزيون تصريح كرد: نوع پوشش بازيگران سينما نيز پيرو چنين اصول و قواعدي است و در چارچوبي ارزشي در حوزه بازيگري سينما رعايت مي شود.

ناصر اضافه كرد: بازيگران ما با تناسب موضوعي و نقشي كه بايد در فيلم هاي مختلف ايفا كنند با نوع پوشش خود از سوي كارگردان آشنا مي شوند تا بتوانند كاراكتر مورد نظر را به درستي به مخاطبان نشان دهند.

اين بازيگر سينما و تلوزيون ادامه داد: در نوع پوشش بازيگران سينما خود بازيگر نيز نقش اساسي و مهم خواهد داشت و نمي توان نسبت به اهميت خود بازيگر در ايجاد ناهنجاري در پوشش بازيگران بي تفاوت بود.

ناصر ابراز داشت: بازيگر نقش يك كارمند در سينما ندارد كه تنها دستورات مديران را اجرا كنند بلكه مي‌تواند به تنهايي قدم در حفظ ارزش ها بردارد.

اين بازيگر سينما و تلوزيون بيان كرد: بازيگر بايد در خدمت نقش باشد و با اين هدف مي‌تواند يكي از ابزارهاي خلق آثار خوب و ارزشي باشد.

ناصر اظهار داشت: اهالي سينما بايد هنجارها در چارچوب پوشش رعايت كنند و بازيگران هم به عنوان يكي از اركان اساسي حوزه فيلمسازي از اين قاعده خارج نيستند./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.