سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کشف 55 کیلوگرم مواد مخدر در خوی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خوی گفت: 55 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در شهرستان خوی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، کریم شرفخانی در جلسه مبارزه با مواد مخدر در خوی اظهار داشت: در یک ماه گذشته با انهدام دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر 49 کیلوگرم پودر حشیش و پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از این باندها کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه شش نفر قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در ادامه خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان 73 معتاد خیابانی جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.‌

وی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته 568 نفر معتاد برای ترک اعتیاد از پنج استان کشور به کانون‌های ترک اعتیاد خوی مراجعه کردند.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سه واحد مرکز بازپروری معتادان تا یک ماه آینده تعداد مراکز بازپروری معتادان در این شهرستان به پنج واحد می‌رسد.

شرفخانی اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات فرهنگی را مصدر کار خود قرار داده‌ایم و در این بخش با گرایش اطلاع‌رسانی به مردم حرکت می‌کنیم.

وی بیکاری و تهدید تولید داخلی را از اثرات سوء قاچاق کالا عنوان کرد و افزود: امید است با تلاش و همکاری تمام ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط گام مثبتی در راستای کاهش قاچاق کالا و تقویت تولید داخل برداریم.‌/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.