سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/با حضور معاون اول رییس جمهور؛

افتتاح بزرگترین خط تولید ام دی اف کشور در ساری

بزرگترین خط تولید ام دی اف کشور در ساری صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛، این  کارخانه در شهرک صنعتی شماره یک ساری قرار دارد که با حضور آقای رحیمی  به بهره برداری رسید.

واحد آرین ام دی اف مازندران در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع در شهرک صنعتی ساری احداث و ظرفیت تولید 50 متر مکعب در روز ام دی اف خام و روکش شده را دارد.

این کارخانه در اردیبهشت ماه 90 موفق به اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت 151 هزار متر مکعب در سال شد.

بزرگ‌ترین کارخانه تولید MDF کشور با عنوان خط تولید MDF خام و روکش شده با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده است.

موارد کاربردی این کارخانه بتن‌سازی و کابینت‌سازی و مبلمان خانگی است.

این واحد با ماشین آلات با فناوری نو اروپا احداث شده و محصولات آن در سطح کیفیت صادراتی تولید می شود که در بازار داخلی به راحتی با انواع وارداتی این محصولات رقابت می کند و محصولات این کارخانه در جریان اخذ گواهی استاندارد ملی ایران است.

این واحد برای تعداد 300 پرسنل تولیدی و ستادی به طور مستقیم و حدود 5 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند و فرآیند آن کاملا با محیط زیست سازگار و بدون ایجاد آسیب به محیط امکان تولید دارد.

سرمایه ثابت این طرح بیش از  600 میلیارد ریال بوده که برای گردش مناسب تولید آن در ظرفیت نیاز به 250 میلیارد ریال سرمایه در گردش دارد.

قرار است در سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور که علی آبادی معاون هماهنگی و امور اجرایی معاون اول رئیس جمهوری و وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیرو وی را همراهی می کنند بزرگترین کارخانه شالیکوبی کشور و طرح جامع فاضلاب بابل و پروژه صنعتی در شهرک صنعتی هشتبندان محمودآباد هم  به بهره برداری برسد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا لطفی
۲۲:۳۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید خدمت مدیران گرامی شرایط ثبت‌نام در کارخانه شما چی هست جواب لطفاً