سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی مرودشت خبر داد

انهدام باند سارقان خودرو در مرودشت

فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و انهدام باند سارقان خودرو با 20 سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، احمد تقی پور اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت خودرو پراید در طول هفته گذشته در سطح مرودشت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های نامحسوس، نقاط مختلف شهر را زیر پوشش قرار دادند و در نهایت موفق شدند دو روز قبل یکی از سارقان را به‌نام «س - ز» در حین سرقت دستگیر و در بازرسی از خودرو وی تعدادی باطری، قالپاق، کیلومتر، و دیگر وسایل و قطعات خودرو کشف کنند.

این مسئول گفت: ماموران در تحقیقات 20 سرقت داخل خودرو را با همدستی سه نفر دیگر در سطح شهرستان مرودشت کشف کردند.

تقی پور ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی هم‌دستان این سارق نیز دستگیر و در بازرسی از منزل آنان مقادیری مواد مخدر، تعدادی وسایل پراید، کارت سوخت، چند گوشی تلفن همراه، چند پخش خودرو، یک کلت کمری به همراه هشت فشنگ جنگی کشف شد.

وی اضافه کرد: از این سارقان 20 سرقت خودرو کشف و آنان اقرار کردند ظرف مدت پنج روز خودرو پراید را در شهرستان مرودشت سرقت و پس از انتقال خودروها به یکی از روستاهای اطراف زرقان اموال داخل آن را به افراد رهگذر می‌فروختند و سپس خودروها را در اطراف مرودشت رها می‌‌کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: تمام خودروهای سرقتی یک روز پس از سرقت کشف و چهار خودرو نیز در روستایی که سارقان پس از سرقت، آنها را به آن محل می‌بردند کشف شده است.

تقی پور ارزش تقریبی اموال سرقت شده توسط اعضای این باند را حدود 900 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: تمام سرقت‌های انجام شده توسط سارقان طی دو هفته گذشته انجام شده بود.

وی درپایان ابراز داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.