سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبد خدايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارائه ليست‌هاي متعدد مردم را در انتخاب افراد اصلح دچار سردرگمي مي‌کند

دبيرکل جمعيت فدائيان اسلام با بيان اينکه همه گروه هاي سياسي بايد در آستانه انتخابات از رهنمودهاي رهبري تبعيت کنند، تصريح کرد:‌ سهم‌خواهي هاي گروهي و ارائه ليست هاي متعدد در آستانه انتخابات، زنگ خطري براي اين شرايط حساس کشور است و جمعيت فدائيان اسلام هم در راستاي هم‌صدايي با گروه هاي بزرگ اصولگرا، ليستي ارائه نمي کند.

محمدمهدي عبدخدايي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشريح راهبردهاي انتخاباتي رهبر فرزانه انقلاب مبني بر برگزاري انتخاباتي سالم و سازنده، گفت:‌ اشاره صريح رهبري به حضور و مشارکت مردم، نشان از اين دارد که در اين شرايط حساس، حضور مردم دشمنان داخلي و خارجي را مأيوس مي کند.

دبيرکل جمعيت فدائيان اسلام ادامه داد: دشمنان تلاش مي کنند در کشورهاي روبه پيشرفت مثل ايران، بحران هاي داخلي ايجاد مي کنند و در فضاي بين المللي، ايران را کشوري ناآرام جلوه دهند و اين در حالي است که ملت ايران با تأسي به رهنمودهاي رهبري، همواره پشتيبان نظام بوده اند و در شرايط حساس، سياسي پرشور ظاهر شده اند.

اين فعال سياسي افزود: رهبر فرزانه انقلاب در رهنمودهاي سازنده اي به کانديداهاي نمايندگي مجلس نهم، از آنها خواستند فضاي انتخاباتي را با تخريب شخصيت يکديگر مسموم نکنند.

عبدخدايي تصريح کرد: طرح شايعات و رواج بي حرمت کردن شخصيت هاي سياسي تبعات غيرقابل جبراني را به جامعه تحميل مي کند و کانديداها بايد حقوق شرعي ساير شخصيت ها را به فرموده رهبر فرزانه انقلاب رعايت کنند.

وي چالش هاي انتخاباتي را ناشي از بي توجهي کانديداها به حقوق يکديگر دانست و خاطر نشان کرد: اگر کانديداها با تبليغات سوء عليه يکديگر، سعي در جذب آراء‌ بيشتر داشته باشند، فضاي شبهه و التهاب و عدم اطمينان در ميان آحاد جامعه ايجاد مي شود و ممکن است تاثير نامناسبي در حضور پرشور مردمي داشته باشد.

عبدخدايي ادامه داد: کانديداها براساس معيارهاي قانوني و در راستاي صداقت و درستي برنامه هاي خود را ارائه کنند تا مردم درکمال آرامش، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وي در توصيه به کانديداهاي مجلس نهم تاکيد کرد: رهنمودهاي رهبري فصل الخطاب است و کانديداها بايد با در نظر گرفتن تقواي الهي و تاسي به رهنمودهاي رهبري در اين مسير خطير حرکت کنند.

دبيرکل جمعيت فدائيان اسلام با بيان اينکه ارائه ليست هاي متعدد مردم را در تشخيص و انتخاب افراد اصلح، دچار سردرگمي مي کند، خاطر نشان کرد: جمعيت فدائيان اسلام بنابر وظيفه سياسي تابع جريان هاي مهم اصولگرايي کشور است و در راستاي عدم ارائه فرصت هاي مختلف، ليستي را براي انتخابات مجلس نهم ارائه نمي کند./ذ


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.