سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان /

30هزارمیلیاردریال پروژه درسفرچهارم رییس جمهوربه خوزستان افتتاح می شود

فرماندار بهبهان گفت: در سفر چهارم رییس جمهور به خوزستان 30 هزار میلیارد ریال پروژه در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 'فرهاد باذلی محبوب' با اشاره به نزدیك بودن سفر چهارم هیات دولت به خوزستان،هدف اصلی این سفر را پیگیری مصوبات هیأت دولت در دوره های اول،دوم و سوم سفرها به استان دانست و عنوان كرد: در این سفر پروژه هایی به ارزش 30 هزار میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید و ما نیز در بهبهان به دنبال آن هستیم كه پروژه های مصوب در دوره های قبلی سفر ریاست جمهوری به خوزستان را پیگیری كنیم.

وی خاطر نشان كرد:در همین راستا همه دستگاه ها باید پروژه های خود را بررسی و نتیجه را به فرمانداری اعلام كنند و در این میان هیچ عذر و كوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نخواهد شد.

فرماندار بهبهان در ارتباط با برنامه 5 ساله پنجم توسعه كشورگفت:یك ابلاغیه تنظیم شده و به ادارات ارسال شده است كه بر اساس آن باید كارهای مربوط به موضوع 5 ساله پنجم را به فرمانداری ابلاغ نمایند و انتظار می رود كه برنامه های كلان و نیازهای دستگاه ها در 5 سال آینده مشخص شود

وی افزود: دراین خصوص باید توجه لازم را به عمل آورد و پروژه ها،برنامه ها و طرح هایی را كه لازم است در سطح سازمان انجام شود پیش بینی كرد و این موضوع برای ما خیلی حائز اهمیت است.

فرماندار بهبهان افزود: چون قرار است درباره آینده 5 ساله شهرستان تصمیم گیری شود از این رو این كار باید با دقت لازم صورت پذیرد و باید به این موضوع توجه جدی شود.

وی با اشاره به اعتبارات فرهنگی خوبی كه به این شهرستان اختصاص یافته، تصریح كرد:21 میلیارد ریال اعتبارات فرهنگی به شهرستان بهبهان اختصاص یافت و همه دستگاه های مربوطه باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا این اعتبارات به صورت دقیق در محل های تعیین شده صرف شود و هیچ كوتاهی نیز پذیرفتنی نیست.

وی همچنین با اشاره به شرایط مناسب بهبهان برای تولیدات گل نرگس افزود:به منظور حمایت از تولیدات گل نرگس در این شهرستان جشنواره ای برگزار می شود كه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضا و شرایط مناسب برای تقویت وتوسعه تولیدات گل نرگس به عنوان یك موهبت الهی است.

وی با بیان اینكه هویت شهرستان بهبهان با گل نرگس شناخته شده است افزود:در حال حاضر ما شرایط خوبی را در جهت حفظ،توسعه و شرایط بازرگانی گل نرگس در شهرستان نداریم و تا به حال نتوانسته ایم یك بازار مناسبی را برای این نوع گل ایجاد نمائیم كه این خود یك مشكل برای ما محسوب می شود.

وی گفت:تلاش می شود افرادی كه گل نرگس پرورش می دهند در قالب یك تعاونی فعالیت كنند و دبیرخانه دائمی گل نرگس را نیز در فرمانداری این شهرستان تشكیل داده ایم تا مسایل مربوط به این موضوع را در شهرستان دنبال كند تا هیچ گاه شاهد ركود این محصول تزیینی نباشیم.

وی با اشاره به دیگر پروژه هایی كه در این شهرستان در حال انجام است افزود: به دنبال احداث ساختمان یادمان هستیم كه هم اكنون از سازمان گردشگری اعتباری به این موضوع اختصاص داده شده و به زودی شاهد آغاز احداث این ساختمان خواهیم بود.

وی افزود: از طریق وزارت نیرو بحث شبكه برق آن منطقه تأمین شده و به دنبال تأمین آب آشامیدنی و نیازمندی های رفاهی آن منطقه نیز هستیم همچنین از وزارت راه دستورات لازم برای جاده 4 كیلومتری حد فاصل یادمان تا محور اصلی اهواز – خرمشهر را گرفته ایم و هیأت مدیره ای نیز برای پیگیری امور این یادمان تشكیل شده است.

فرماندار بهبهان با اشاره به فعالیت هایی كه این شهرستان در دهه مبارك فجر خواهد داشت افزود: با توجه به اهمیت بالای این دهه مبارك،انتظار می رود مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهبهان تلاش كند تا با تشكیل كمیته های تخصصی 24 گانه،مقدمات لازم برای گرامی داشت این دهه فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به نزدیك بودن انتخابات محلس شورای اسلامی افزود:به منظور اخذ آرای مردم، تعداد 17 شعبه در سطح شهرستان افزوده شده كه در این زمینه هیچ مشكل خاصی پیش نیاید.

باذلی محبوب عنوان كرد: تلاش همه ما در زمینه انتخابات،برگزاری یك انتخابات با حضور حداكثری مردم بوده و در این میان همه دستگاه های شهرستان ملزم به همكاری كامل با مجریان انتخابات هستند.

فرماندار بهبهان خاطر نشان كرد:برای رفاه حال عمومی مردم تعداد شعب را افزایش داده و 5 شعبه نیز در سطح شهر دایر كرده ایم تا همه بتوانند به راحتی رأی خود را به صندوق ها بیندازند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.