سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اتمام موفقيت آميز مميزي داخلي سيستم مديريتي HSE-MS در منطقه چهارشركت انتقال گاز ايران

انجام مميزي داخلي سيستم مديريتي HSE-MS توسط تيم مميزي شركت انتقال گاز و مشاور طرح با موفقيت در منطقه چهار برگزار گرديد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي منطقه چهارشركت انتقال گاز ايران ،  احمد قمري ريس واحد ايمني بهداشت و محيط زيست منطقه 4 با اشاره به اينكه  هزينه هاي عدم توجه به مسائل ايمني و كاهش ضريب ايمني سيستم از تصور مديران وسرپرستان خارج است ، گفت : با به كارگيري سيستم هاي مديريت ايمني منـــاسب مي توان هزينه هاي فوق، هزينه هاي جاري ايمني و هزينه هاي پيشگيري را به نحو چشمگيري كاهش داد.

   وي  با بيان اينكه  بر اساس  آمار ساليانه  مركز بهداشت جهاني سالانه دو ميليون نفر(مرد و زن) به دليل حوادث ناشي از كار جان خود را از دست مي دهند  ، تصريح كرد :  اين  آمار  در كنار 270 ميليون حادثه شغلي و 160 ميليون بيماري ناشي از كار، آمار تكــان دهنده اي را به مديران صنايع ارائه   كرده و نقش اجراي سيستم هاي  ايمني را پر رنگ تر نشان مي دهد.

 قمري با اشاره به اينكه  سيستم مديريتي HSE-MS بر اساس موازين مطرح شده از سوي انجمن توليد كنندگان نفت و گاز OGP طرح ريزي شده و علاوه بر بندهاي سه استاندارد OHSAS، ISO 14000، ISO 9000 با نگاهي تكميل تر مختص صنايع پايه ريزي شده است  ، افزود : اين سيستمها همگي در راستاي سامان بخشي به وضعيت ايمني صنايع ابداع و ارائه شده اند و مــــزاياي چشمگيري را درپي داشته انـــد. كاهش ميزان وقوع حوادث، سيستم گرايي در تصميمات مديريت، نگرش به ايمنـــي به عنوان جنبه هاي كيفيتي در فراهم آوري محصول، افزايش اطمينان پذيري سيستمها و... . از دستاوردهاي اين سيستم مديريتي است /س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.