سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كودكان هند "شكرستان" را پسندیدند

جموعه انیمیشن «شكرستان» از محصولات پویانمایی حوزه هنری،به جشنواره فیلم كودك «كودكان هند» می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛قسمت چهل و چهارم مجموعه انیمیشن «شكرستان» در بخش اصلی هفتمین دوره جشنواره فیلم كودك «كودكان هند» پذیرفته شد.

بنابراین گزارش،قسمت «خیالباف و كوزه روغن» از مجموعه شكرستان در بخش اصلی هفتمین جشنواره بین المللی فیلم كودك «كودكان هند» پذیرفته شده است.این جشنواره در تاریخ 9 تا 14 ژانویه 2012 ( 24-19 دی ماه1390) در شهر بنگلور هند برگزار خواهد شد.

این جشنواره دارای دو بخش اصلی فیلم های كودك و فیلم های در حیطه كودكان می باشد كه بخش فیلم های كودك شامل تمامی فیلم های مختلف مربوط به كودكان كه شامل فیلم بلند ، انیمیشن و غیره می باشد و بخش فیلم های در حیطه كودكان تنها برای توجه بیشتر به كودكان معرفی شده است . این بخش همچنین در جستجوی بدست آوردن راههای مختلف برای حل مشكلات مسائل كودكان ، ایجاد آگاهیهای و هوشیاری این حیطه از طریق فیلم می باشد .

شایان ذكر است ، انیمیشن «شكرستان» از تولیدات مركز مطالعه و تولید فیلم انیمیشن حوزه هنری به كارگردانی بابك نظری در سه فصل 30 قسمتی تهیه شده است كه پیش از این جایزه‌های بهترین انیمیشن را از سوی خانه سینما (87) و جشنواره‌های بین‌المللی پویانمایی تهران (87) و كوكان و نوجوانان همدان (88) كسب كرده است.

این مجموعه داستان های شهری خیالی است كه همه چیز در آن وارونه می نماید. اتفاقاتی كه در این شهر رخ می دهد به قدری عجیب و غریب است كه گاه حتی مردم شكرستان را نیز متحیر می سازد./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.