سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گردهمایی برگزیدگان سومین جشنواره بین المللی اتحاد،

برنامه های ضد اسلامی شبکه های غربی نقد می شوند

دبیر سومین جشنواره بین المللی اتحاد از گردهمایی برندگان این جشنواره در مشهد مقدس خبرداد و گفت: نقد برنامه های ضد اسلامی شبکه های غربی و تبیین چگونگی مقابله با توهین به نمادها و مقدسات اسلامی از جمله مباحثی است که در این گردهمایی مورد بررسی خواهد گرفت.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومی جشنواره اتحاد، ابراهیم علیبرزی، ضمن بیان این که در حال حاضر تعدادی از مدیران و دست اندرکاران رسانه از کشورهای مختلف اسلامی نظیر فلسطین، عراق، افغانستان، ایران و لبنان بار دیگر گرد هم آمده اند تا به شیوه‌های جدید تولید آثار دینی و آشنایی با عملکرد رسانه‌های غربی در این زمینه بپردازند، عنوان کرد: اولویت شناسی و شناخت مخاطب در تولید اثر، برنامه های دینی، مشکلات و راهکارها از جمله محورهای موضوعی قابل طرح در این گردهمایی هستند.


وی افزود: دکتر نعمتی انارکی، حجه الاسلام والمسلمین آتش زر، دکتر حسین رضی، عباس رضوی، محمدمهدی سنایی نیک و علی‌اکبر عین‌اللهی به همراه تعدادی از کارشناسان رسانه از سایر کشورها در این گردهمایی آموزشی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

علیبرزی در ادامه به تبیین اهداف برگزاری این همایش پرداخت و عنوان کرد: این گردهمایی که با اهدافی نظیر قدردانی از تلاش‌ سازندگان آثاری که در سومین دوره جشنواره اتحاد موفق به دریافت تندیس و حائز رتبه‌ برتر شده‌اند، بررسی چالش های موجود در برنامه سازی دینی، نقد تولیدات رسیده به جشنواره و اعلام سایر برنامه های جشنواره آتی تولیدات اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ترتیب داده شده است از 15 بهمن آغاز و تا 17 بهمن ادامه دارد.

براساس این گزارش، این گردهمایی به همت دبیرخانه اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و همچنین دبیرخانه جشنواره اتحاد در مرکز پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار می شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.