سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ركورد شكنی فروش خودرو در روزهای پایانی سال

قائم مقام معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: پیش بینی می شود با توجه به نزدیك شدن به روزهای پایانی سال، شاهد شكسته شدن ركوردهای بیشتر فروش خودرو تا پایان سال باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ایكوپرس؛ عبداله بابایی ضمن بيان اين مطلب افزود: ركورد فروش آذرماه ایران خودرو با عرضه بیش از 68 هزار دستگاه خودرو شكسته شد و این در حالی است كه هرساله در آذرماه به دلیل كاهش تقاضا برای خودرو، فروش خودرو كاهش می یابد.

وی گفت: فروش محصولات ایران خودرو درآذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 17 درصد افزایش نشان می دهد.

بابایی تصریح كرد: دستیابی به ركورد فروش فوق بدون عرضه وانت پیكان به دلیل مشكل شماره گذاری، محقق شده است و اگر وانت پیكان نیز به مشتریان عرضه می شد، رشد فروش آذر ماه امسال ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 38 درصد برآورد می شد.

وی با اشاره به رقابت بازار های مالی سكه وارز در این ماه گفت: شرایط آذرماه امسال حتی با سال های گذشته برای ایران خودرو دشوارتر بود؛ چراكه علاوه بر ركود فصلی و عدم شماره گذاری وانت پیكان، متغیرهای دیگری همچون رونق بازار های سكه وارز، شرایط رقابتی سختی را برای جذب نقدینگی و فروش خودرو ایجاد كرد.

بابایی، طرح های جدید فروش و نهضت خدمات رسانی به مشتریان را از جمله عوامل مهم در شكستن ركورد فروش ایران خودرو در آذرماه دانست./ق2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.