سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مغرورها به بهشت نمی روند

تعویض های طلایی دینزلی مظلومی را مات کرد/ استقلال تهران 2 پرسپولیس تهران 3

دربي74 پایتخت ديروز پنجشنبه با حض بیش از 65 هزار تماشاگر برگزار شد که تیم سرخپوشان تهرانی توانستند با نتیجه 3 بر 2 تیم مظلومی را سرنگون کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌سرخپوشان تهرانی برتری خوبی به استقلالی ها داشتند ولی تیم آبی پوش پایتخت در ابتداي نيمه دوم با 2 گل از پرسپوليس پيش بود.

لازم به ذکر است که در نیمه اول بازی روی اشتباه علی کریمی و در دقیقه 32 بازی میلاد میداوودی توانست با پاس عمقی فریدون زندی دروازه پرسپولیسی ها را باز کند و نخستین گل دربی را به ثمر برساند که در ادامه خود فریدون زندی در دقیقه 49 دومین گل را هم به ثمر رساند همچنین در دقیقه 60 و 62 بازی محسن یوسفی با دو موقعیت مشابه می توانست گل سوم استقلالی ها را بزند که ضرباتش به گل تبدیل نشد و استقلال که بازی توفانی را شروع کرده بود دراین شهرآورد باخت و نتیجه را واگذار کرد.

شایان ذکر است ،با اخراج مهرداد اولادی در دقیقه 68 از زمین بازی تیم پرسپولیس 10 نفره شد و آبی پوشان می توانستند به راحتی از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند که متاسفانه به دلیل از دست دادن تمرکز نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند و نتیجه رابه تیم دینزلی واگذار کردند.

امون زاید بازیکن جدید خارجی تیم قرمزپوشان پایتخت در دقیقه 81 و با یاری محمد نوری اولین گل دربی را زد و اختلاف را به یک گل کشاند و در دقیقه 83 بازی این بازیکن توانست دومین گل را هم با کمک مهدی مهدوی کیا به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند ، در دقیقه 91 بازی امون زاید با سانتر زمینی بادامکی توانست سومین گل را هم به نام خود ثبت کند و موجی از شادی را میان هوادارانش در سکوها ایجاد کند.

این گزارش حاکیست،‌پرسپولیسی ها بعد از 729 روز مقابل آبی پوشان پایتخت به پیروزی دست یافتند و به رده هفتم جدول صعود کردند.

همچنین می توان گفت که پرسپولیس 10 نفره توانست با پیروزی خود مقابل استقلال، مظلومی سوبله چوبله را مات کند.

گفتنی است، فریدون زندی، علی حمودی و اسماعیل شریفات از استقلال كارت زرد دريافت كردند همچنین مهرداد اولادی از تيم پرسپوليس هم به خاطر خطاي شديد روي بازيكن حريف ا سوي فغاني داور ديدار با كارت قرمز جريمه شد.

*شاهین شکار شد

ذوب آهن اصفهان يك شاهین بوشهر صفر

تیم ذوب آهن اصفهان در بازی خانگی خود مقابل شاهین بوشهر توانست با نتیجه یک بر صفر بازی را به سود خود به پایان برساند.

شایان ذکر است، تیم ذوب آهن که در هفته های گذشته در بازی با حریفانش به تساوی می رسید در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تیم فیروز کریمی به پیروزی رسید و با این برد 32 امتیازی شد و موقتا در رده هشتم جدول ایستاد.

لازم به ذکر است، بازیکنان استقلالی تیم شاهین بوشهر هم طعم تلخ باخت را کشیدند و بازی را به تیم ذوب آهن واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،‌تیم شاهین بوشهر در نیم فصل دوم لیگ برتر در مصاف با حریفانش بازیهای خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما در این هفته نتوانست آنطور که باید مقابل تیم ذوب آهن صف آرایی کند و نتیجه را واگذار کرد و با این شکست 25 امتیازی باقی ماند و در رده 16 جدول رده بندی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، فرشید طلایی توانست در دقیقه 95 بازی تک گل ذوب آهنی ها را به ثبت برساند و تیم ذوب آهن را پیروز میدان کند.

گفتنی است، حسین ماهینی،‌فرشید طالبی بازیکنان تیم ذوب آهن ولک چیرا و مهدی کیانی از بازیکنان تیم شاهین بوشهر به دلیل خطا بر روی زمین از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.

* تجربه چیرو به جوانی صالح چسبید

مس کرمان 1 سایپا صفر

تیم مس کرمان در بازی خانگی خود مقابل سایپا البرز توانست این تیم بالای جدولی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرده و خود را به میانه جدول نزدیک کند.

تیم سایپای البرز که نتوانست دربازی خارج از خانه امتیازی را از آن خود کند با شکست خود مقابل مسی ها همچنان 30 امتیازی باقی ماند تا موقتا به رده هشتم جدول رده بندی سقوط کند.

شایان ذکر است،‌تیم چیرو توانست تیم سایپا البرز را با شکست روبرو کند و با برد خود مقابل تیم صالح 27 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به داماش گیلان موقتا به رده 12 جدول صعودکرد.

مصطفی سیفی در دقیقه 54 تک گل این بازی را به ثبت رساند و تیم مهمان را در خانه خود شکست داد.

گفتنی است،‌ در این بازی فرهاد سالارپور، قاسم دهنوی و مصطفی سیفی که تک گل این بازی را به ثمر رساند و میلاد غریبی،‌مهدی خیری،‌علیرضا لطیفی از بازیکنان تیم سایپا البرز از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.

*شرفی همچنان در سراشیبی سقوط

صبا قم 3 مس سرچشمه یک

تیم صبای قم در هفته 24 لیگ برتر توانست تیم مس سرچشمه را در بازی خانگی خود با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و همچنان جایگاه چهارمی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، تیم مس سرچشمه که به دلیل اخراج 3 بازیکن خود از زمین بازی 8 نفره به مصاف تیم ویسی رفت با این شکست همچنان در قعر جدول جاخوش کرده است و باید باخت خود مقابل صبا را دربازیهای بعدی اش جبران کند چرا که اگر این تیم همچنان با شکست روبرو شد کارش در جدول رده بندی تمام شده است.

شایان ذکر است، که تیم شرفی درحالی در نیمه اول بازی با گل مجید باجلان از تیم صبا جلو بود که نتوانست این برتری را حفظ کند و بعد از دقایقی تیم صبا این نتیجه را به تساوی کشاند.

گفتنی است،‌اگر بازی دو تیم صبا و مس سرچشمه 120 دقیقه ای بود مس بازی را چند نفره ادامه می داد تیم شرفی با عصبانیت بیش از حد بازیکنانش بازی را 8 نفره و با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد و این تیم را همچنان در سراشیبی سقوط نگه داشت.

شایان ذکر است، مرتضی هاشمی زاده در دقیقه 456 اولین گل بازی را به ثمر رساند که در ادامه رضا عنایتی به ترتیب در دقیقه 52 و 77 بازی دومین و سومین گل را به نام خود ثبت کرد.

همچنین مجید باجلان بازیکن تیم سرچشمه هم توانست فقط به یک گل اکتفا کند.

لازم به ذکر است، مرتضی کاشی، عبدالکریم اسلامی، مجید حیدری و اکبر صادقی از بازیکنان تیم صبا و مسلم فیروز آبادی بازیکن تیم مس سرچشمه از سوی داور کارت زرد دریافت کردند در ادامه علی سامره بازیکن تیم شرفی که از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بود دردقیقه 39 بازی به دلیل خطای بعدی اش کارت قرمز گرفت و اخراج شد همچنین مجتبی ترشیز هم اشتباه کاپیتان را تکرار کرد و دقیقه 90 بازی تیم را 8 نفره رها کرد نادر فتح اللهی هم به دلیل خطا در دقیقه 50بازی از سوی داور کارت قرمز گرفت و اخراج شد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.