سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور"ضد گلوله" مصطفی کیایی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر+ عکس

فیلم «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی از جمله فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران است که با پایان یافتن مرحله قطع نگاتیو خود را به جشنواره فجر رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛دومین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی تا کنون با نام‌های «غیر مجاز»، «بزن بریم بهشت» و «ضد گلوله» حضورخود را در جشنواره فیلم فجر قطعی کرده است.
مصطفی کیایی کارگردان فیلم «ضد گلوله» درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: با تکمیل مراحل فنی فیلم و قطع نگاتیو سرانجام توانستیم کپی نسخه نهایی فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه به دفتر جشنواره تحویل دهیم.

 

وی همچنین درباره داستان فیلم توضیح داد: «ضد گلوله» در واقع داستان زندگی مردی را نقل می‌کند که در سال‌های اولیه جنگ مشغول کار قاچاق نوار و فیلم‌های ویدئویی است که دستخوش یکسری ماجرا می‌شود.

 

کیایی افزود: مهدی هاشمی و مسعود کرامتی در این فیلم بازی بسیار متفاوتی دارند و با وجود اینکه آقای هاشمی چند فیلم را در جشنواره امسال روی پرده دارند به جرات می‌گویم حضور او در این نقش ویژگی‌های خاصی را دارد.
وی معتقد است فیلم «ضد گلوله» در سی‌امین دوره از جشنواره فجر پتانسیل لازم برای دریافت سیمرغ در بخش‌ بازیگری نقش اول و مکمل و همینطور بخش‌های فنی را دارد.

 

همچنین رضا رخشان تهیه کننده فیلم «ضد گلوله» توضیح می‌دهد: من اکنون نمی‌توانم نظری درباره این فیلم بدهم و معتقدم باید قضاوت را به عهده مخاطبان گذاشت.
وی درباره معرفی دو چهره جدید در این فیلم توضیح داد: آقای کیایی معمولا در فیلم‌های خود چهره‌های جدید سینمایی را معرفی می‌کنند به طور مثال ملودی آرام‌نیا یکی از بازیگران توانمند تئاتر است که در «ضد گلوله» نخستین بازی سینمایی خود را تجربه می‌کند.

 

«ضد گلوله» روایت داستانی برای اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ است که مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی است. او در اثر یک اتفاق در می‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.

 

در این فیلم حضور مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی در نقش‌هایی بسیار توانمند و متفاوت حضور دارند.
بنابر این گزارش، دیگر عوامل تولید «ضد گلوله» عبارتند از: فیلمنامه: مصطفی کیایی، تهیه‌کننده:رضا رخشان، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، برنامه‌ریز و دستیاراول کارگردان: هومن خواجه نوری، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، دستیاران کارگردان: امیررضا وهابی، مهدی رسول‌زاده و علی زمانی، مجری طرح: محمدحسین عامری‌پویا، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: مهری شیرازی، عکاس: نادر فوقانی، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی.

 

در فیلم سینمایی «ضد گلوله» مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، محسن کیایی، بهشاد شریفیان، علی کوچکی، امیر عزیزی، پوریا رحیمی، زهره بختیاری، ملودی آرام‌نیا، مسعود انتظاری، محمد حاج حسینی، علی گلزاده، علی زمانی، علیرضا رشیدی، کاظم نجارزاده، یوسف قلیچ و مهدی فقیه به ایفای نقش پرداخته‌اند./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.