سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمي كه با اجازه رئیس جمهور ساخته شد؛

محسن علی اکبری:"تلفن همراه رئیس جمهور" با مضمون سیاسی، جنجال برانگیزخواهد بود

تهیه کننده فیلم سینمایی "تلفن همراه رئیس جمهور"گفت: فیلم سینمایی"تلفن همراه رئیس جمهور" با اجازه ریيس جمهوري و رعایت خطوط قرمز، فیلمی با مضمون طنز و سیاسی برای سی امین جشنواره فیلم فجر جنجال برانگیز خواهد بود.

محسن علی اکبری، تهیه کننده سینما و فیلم سینمایی "تلفن همراه رئیس جمهور "در گفتگو با خبرنگار بخش سينما به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:این فیلم در دو ژانر طنز و سیاسی می تواند شیشه سینماها را بشکند؛چرا که پتانسیل جنجال برانگیز شدن را دارد.

وی افزود:به مدت 4 سال از سوی تهیه کنندگان درخواست برای ساخت این مجموعه بود که با جلسه ای با رئیس جمهوری و با قول رعایت کردن خط قرمزها اجازه تولید این کار را گرفتیم.
وی تصریح کرد: البته این فیلم سینمایی، توسط شمقدری،معاونت سینمایی ارشاد  دیده و تایید شده است.
علی اکبری با اشاره به پخش "تلفن همراه رئیس جمهور "در جشنواره و پیش بینی چگونگی آن اظهار داشت:معتقدم جشنواره خوبی را حتی بدون شرکت پیشکسوتان خواهیم داشت و این به هیچ وجه نقطه ضعف به حساب نمی آید.
وی با بیان این مطلب که حضور جوانان خود نقطه مثبت سی امین جشنواره فیلم فجر است،افزود:کارگردانان مطرح هر چهاریا پنج سال یکبار اثری را می سازند که خلق آن باید هنری و متفکرانه باشد که امسال حضور جوانان نقطه مثبت و شایان توجهی برای جشنواره سی ام است.
وی با اشاره به دو فیلم "پنهان"و" تلفن همراه رئیس جمهور" ادامه داد:امسال دو فیلم سینمایی با عنوان "پنهان" به کارگردانی مهدی رحمانی و "تلفن همراه رئیس جمهور" کاری از علی عطشانی را برای جشنواره دارم که در ژانرهای متفاوت ساخته شده است.
این تهیه کننده اظهار داشت:معتقدم در این جشنواره که بیشتر نسل سومی ها حضور دارند،باید پیشکسوتان در بخش های مهم و متفاوتی چون داوری حضور به هم رسانند.
وی با اشاره به تنوع جشنواره امسال در ژانرهای متفاوت تصریح کرد:نزدیک به 36 فیلم مراحل  پایانی را طی می کنند و برای 20 فیلم دیگر نیز سیستم های فنی آماده است و نیازی به عجله برای هیچ کارگردانی را نمی بینیم.
وی خاطر نشان کرد:نسل اولی ها به خوبی از جوانان حمایت کرده و سینمای ما نیاز به حضور آنان دارد. /ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.