سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ باشگاه استقلال به باشگاه سپاهان؛

تأمیني در فهرست استقلال نبوده و نیست/حضور جان واريو در جمع آبی ها منتفی است

مسئولان تیم سپاهان اصفهان مذاکره و حرف و حديث هايي که در خصوص حضور 2 بازیکن خود در تیم استقلال مطرح می شد را رد کردند و عنوان داشتند که قرار نیست شرایط را برای حضور هادی تأمیني و جان واریو در استقلال مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال در مقابل اظهارات مسئولان تیم سپاهان واکنش نشان دادند و عنوان داشتند که هیچ زمانی از هادی تأمیني به عنوان گزینه مورد نظر خود نام نبرده اند و این بازیکن در هیچ زمانی مورد تأیید مسئولان و مربیان تیم استقلال نبوده است و مقام مسائلی که در خصوص تأمیني مطرح شده است، شایعه بوده و هیچ مقام استقلال مذاکره ای با وی انجام نداده است.

از طرفی بحث حضور جان واریو تا جايی پیش رفت که استقلالی ها خواستار بازگشت وی شدند، اما مدیر برنامه این هافبک اعلام کرد بدلیل قرارداد جان واریو با سپاهان تا پایان فصل و عدم وجود شرایط مناسب برای بر هم زدن این وضعیت اقدامی در این خصوص انجام می گیرد و استقلالی ها نیز اصراری به این اتفاق نشان ندادند، زیرا مسئولان سپاهان پس از جدایی حیدری از این تیم علیه باشگاه استقلال موضع گیری کردند و به همین دلیل رابطه خوبی با باشگاه استقلال ندارند و قصد ندارند همکاری های لازم را با اعضای این تیم انجام دهند.

گفتنی است، با اینکه جان واریو برای بازگشت به جمع آبی ها و حضور در تهران تمایل داشت اما شرایط برای تحقق این امر مناسب نبود و به همین دلیل جان واریو باید تا پایان فصل در سپاهان بماند و اگر قرار به انجام مذاکره بود به پایان فصل موکول شد.

از طرفی مسئولان تیم استقلال اعلام کردند پس از جذب حیدری از سپاهان قصد ندارند از این تیم بازیکن بگیرند و اگر بازیکن از تیم سپاهان مورد نظر استقلال باشد، مسئولان تا پایان فصل منتظر می مانند زیرا پیش از این صحبت از حضور یک مدافع از سپاهان مطرح بود که منتفی شد./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.