سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصر فرياد شيران:

دلال ها فوتبال ما را به ويرانه تبديل كردند

مربي سابق تيم فوتبال نفت تهران در خصوص حضور دلال ها در فوتبال گفت: دلال ها حاكم فوتبال كشور هستند و فوتبال ما را نابود مي كنند و مسئولان فوتبال هم اقدامي بر عليه دلال ها انجام نمي دهد.

ناصر فرياد شيران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در ليگ فوتبال ايتاليا هم دلال ها در ميان تيم ها رسوخ كرده بودند اما قوه قضاييه وارد عمل شد و دلال ها را دستگير كردند و مجازات هاي سنگين بر آنها در نظر گرفتند.

فرياد شيران در ادامه اظهار داشت: همانطور كه ملاحظه مي كنيد الان مربيان منشوري صاحب تيم هستند اما دلال ها و واسطه ها نمي گذارند مربيان باصلاحيت و با ارزش همچون محمد مايلي كهن هدايت تيمي را در ليگ برتر بر عهده بگيرد.

مربي سابق تيم نفت تهران بيان كرد: دلالي در گذشته خيلي كمرنگ بوده اما الان اين پديده شوم در همه جاي فوتبال ما رسوخ كرده و پر رنگ تر شده است يك مربي فوتبال با دلالي و گرفتن پول از بازيكنان و وعده بازي كردن در تيم به آنها چندين برابر مبلغ قراردادش با باشگاه پول بدست مي آورد.

وي تصريح كرد: الان قدرت ستاد منشور اخلاقي كم شده است و مربيان منشوري با اعمال نفوذ و پارتي بازي در اين كميته صلاحيت مربيگري خود را تاييد مي كنند.

فرياد شيران عنوان كرد: از مديريت تا تدارك يك تيم مي توانند دلال باشند و فدراسيون فوتبال اگر قدرت اجرايي داشته باشد با كمك نيروي انتظامي مي تواند اين پديده شوم را از فوتبال ريشه كني كند.

وي خاطر نشان كرد: برخي از مديران تيم ها مي خواهند تيمشان با هر ترفندي در ليگ نتيجه بگيرد و برايشان مربي سالم با دلال فرقي ندارد.

مربي سابق تيم فوتبال نفت تهران گفت: الان اكثر مربيان دلال و تعداد اندكي از مربيان سالم هستند و مربيان دلال يك سري دستيار و همكار در كنارشان آموزش مي بينند به اين صورت چرخه دلالي ادامه مي يابد و مربي آموزش ديده دلالي در آينده مي شود.

وي تاكيد كرد: فدراسيون فوتبال با يك همت و خرد جمعي مي تواند از طريق نيروهاي امنيتي با دلالان مقابله كند و حتي كارنامه مربيگري دلال ها را مي تواند ابطال كند.

فريادشيران خاطر نشان كرد: حسين فركي سرمربي تيم فوتبال نفت تهران 7 سال خانه نشين شد براي اينكه دلال ها و واسطه ها نمي گذارند يك مربي سالم و بازيكن ساز هدايت تيم نفت را بر عهده بگيرد و الان در تيم نفت تهران يك گروه سالم از مديريت تا كادر فني فعاليت مي كنند و بازيكنان هم بدون واسطه دلال وارد اين تيم شدند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.