سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس مستعفي انجمن فدراسيون كشتي ناشنوايان:

با حضور بهترين مربي ايران موافقت نشد، ‌استعفا دادم

رئيس سابق انجمن فدراسيون كشتي ناشنوايان در خصوص كناره‌ گيري از سمت خود اظهار داشت: قصد مذاكره با بهترين مربيان كشتي ايران براي حضور در تمرينات كشتي ناشنوايان را داشتم كه فدراسيون موافقت نكرد و استعفا دادم.

باقري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: زمينه ادامه همكاري براي من در فدراسيون كشتي ناشنوايان فراهم نشد و از اين رو تصميم به كناره‌گيري از سمت خود،‌ رياست انجمن فدراسيون كشتي ناشنوايان گرفتم.

وي ادامه داد: ‌حدود يك سال است كه در انجمن فدراسيون كشتي ناشنوايان فعال هستم و قصد داشتم براي ارتقاي سطح فني كشتي‌گيران از مربيان مطرح و با تجربه ايران استفاده كنم و علي‌رغم اينكه قصد مذاكره با مربياني چون برزگر و فلاح را داشتم اما متاسفانه نظم ده رئيس فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان با ورود مربيان حرفه‌اي موافقت نكردند كه همين مسئله من را بر آن داشت كه از سمتم كناره‌گيري كنم.

باقري تصريح كرد: نظم ده رئيس فدراسيون ورزش هاي ناشنوايان فرد ديگري را به عنوان سرمربي كشتي ناشنوايان انتخاب كرده است و من را نيز به همكاري با مربيان جديد تشويق كردند اما با توجه به اينكه خواستار ادامه همكاري و فعاليت با مربي انتخابي نبودم استعفايم را بصورت شفاهي به رئيس فدراسيون اعلام كردم و وي نيز با استعفاي من موافقت كرده است.

وي ادامه داد: ‌ورزش ناشنوايان در كشتي بسيار قدرتمند است و خوشبختانه كشتي‌ گيران سطح بالا و با كيفيتي را در اختيار داريم و يكي از شانس‌هيا كسب مدال و رتبه در مسابقات بين‌المللي محسوب مي‌شويم.

باقري خاطرنشان كرد: تجربه بالايي در زمينه ورزش‌هاي ناشنوايان دارم و در صورت تمايل رئيس فدراسيون خواهان كمك و همكاري هستم و اميدوارم كه ورزش ناشنوايان در همه زمينه‌ها موفق باشد و براي كشورمان افتخار آفريني كنند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.