سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

محروم شدن تماشاگران كاشانی از یک دیدار خانگی والیبال

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس كاشان گفت: حساسیت بیش از اندازه مسوولان فدراسیون بر روی دیدار تیم های پیكان تهران با باریج اسانس موجب محروم شدن تماشاگران كاشانی از یك دیدار خانگی شد.

سید مجید اعتمادالحسینی'،در مصاحبه با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بی نظمی شماری از تماشاگرنما سبب شد تا كمیته انضباطی فدراسیون والیبال با محكوم كردن این رفتارهای زننده، حكم به برگزاری یك دیدار بدون تماشاگر برای تیم باریج اسانس بدهد.   

وی، فحاشی و دادن شعار علیه بازیكنان تیم پیكان، حضور بیش از اندازه تماشاگر در سالن و استفاده از شیوه های ممنوع در تشویق را از جمله دلایل محرومیت تیم باریج اسانس ذكر كرد.   

وی، با بیان اینكه فدراسیون به تخلف بازیكنان تیم پیكان هیچ عکس العملی نشان نداد، افزود: فدراسیون از حركت زننده و ناشایست 'علی حسین' لیبروی تیم پیكان كه از تلویزیون هم به صورت مستقیم پخش شد به راحتی گذشت كرد.   

سرپرست تیم باریج اسانس كاشان تاكید كرد: حضور نداشتن نماینده تیم پیكان در نشست بین ناظر و سرپرست های دو تیم در روز پیش از بازی اقدام دیگری بود كه براساس آیین نامه سازمان لیگ غیرقانونی است.  

 اعتمادالحسینی، در مورد محرومیت خود از حضور در یك دیدار نیز گفت: با توجه به اینكه تیم میزبان به همراه هیات والیبال شهر كاشان مسوول تامین نظم سالن مسابقه هستند اتفاقات رخداده موجب محرومیت من شد.   

وی، در پایان با محكوم كردن حركات تماشاگران باریج اسانس مقابل تیم پیكان، خاطر نشان كرد: هواداران واقعی باریج اسانس بایستی در ادامه دیدارهای خانگی خود در این فصل با احترام به حریفان، ذهنیت بد تیم ها را در مورد میزبانی كاشان از بین ببرند.   

گفتنی است: با توجه به اتفاقات پیش آمده بین دیدارهای دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و پیكان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر جلسه كمیته انضباطی روز دوشنبه برگزار شد كه به حكم كمیته انضباطی تماشاگران تیم باریج اسانس و سرپرست این تیم از همراهی یك دیدار تیمشان محروم شدند و هیات والیبال شهر كاشان نیز با تذكر كتبی و درج در پرونده مواجه شد.   

خاطر نشان می شود:براساس این حكم تیم والیبال باریج اسانس كاشان در بازی امروز خود در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17 بدون حضور هوادارانش میزبان تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس خواهد بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.