سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات پزشكي به كشورهاي همسايه

رئيس مركز نظارت بر درمان و اعتباربخشي وزارت بهداشت از تشكيل كميته گردشگري سلامت و افزايش ارائه خدمات توريسم درماني در منطقه خبر داد.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر سجاد رضوي، رئيس مركز نظارت بر درمان و اعتباربخشي وزارت بهداشت ضمن اعلام اين خبر گفت: كميته گردشگري سلامت با شركت نمايندگاني از وزارت امور خارجه، سازمان نظام پزشكي، سازمان ميراث فرهنگي، اتاق بازرگاني و وزارت بهداشت تشكيل شده است كه اين كميته در حال سياستگذاري توريسم درماني در كشور است.

وي با اشاره به افزايش ارائه خدمات توريسم درماني در منطقه گفت: ظرفيت‌هاي خوبي براي همكاري با كشورهاي منطقه و آسياي ميانه، آذربايجان، افغانستان، عراق، كويت، بحرين، تاجيكستان و قزاقستان داريم.

وي يادآور شد: كشور عراق نياز خود به ارائه خدمات در حوزه پيوند، چشم‌ پزشكي، خدمات جراحي قلب به ويژه جراحي قلب اطفال را به ما اعلام كرده است كه در اين زمينه همكاري با آنها را شروع كرده‌ايم.

گفتني است: پيش‌تر نيز دكتر امامي رضوي معاون درمان از تدوين، تصويب و ابلاغ آيين نامه مراكز جذب گردشگر سلامت از سوي وزارت بهداشت خبر داده بود. / ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.