سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم اختتاميه سي و يكمين دوره مسابقات قرآن ارتش برگزار شد

معاون عقيدتي سياسي ارتش گفت: امروز در ارتش با عزم پولادين فرماندهان و همت روحانيون و کارکنان عقيدتي سياسي و اراده بدنه ارتش،‌ارتشي کاملاً‌ قرآني و معنوي داريم.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران ،‌حجت‌الاسلام واحدي با اشاره به مسابقات قرآني برگزار شده در سطح ارتش اظهار داشت:‌ امروز در ارتش با عزم پولادين فرماندهان و همت روحانيون و کارکنان عقيدتي سياسي و اراده بدنه ارتش،‌ارتشي کاملاً‌ قرآني و معنوي داريم که مدال افتخار خودرا در مراسم فارغ‌التحصيلي و اهداي سردوشي به فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌هاي آجا در دانشگاه امام علي از مقام معظم رهبري دريافت کرد.
وي با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينکه آنچه انسان روز به روز بيشتر احساس مي‌کند حفظ معنويت، تدين و ايماني است که در دانشگاه‌هاي نظامي استشمام مي‌شود ، خاطر نشان کرد: افتخار مي‌کنيم که معنويت و قرآني بودن ظهور و بروز خوبي داشته است.
حجت‌الاسلام واحدي تصريح کرد:‌ارتش پرسابقه‌ترين فعال قرآني در طول سالهاي انقلاب استو با توجه به اينکه 32 سال از انقلاب مي‌گذرد، سي‌و يک دوره مسابقات قرآني در سطح ارتش برگزار شده است.
معاون عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به مسائل و مشکلات ارتش در سال 1360 اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات کارکنان ارتش با يک دست صلاح و با دست ديگر قرآن را گرفته و انجام وظيفه کرده‌اند و اين مايه افتخار ارتش است.
وي با بيان اينکه در سال 60 با حضور 30 نفر اولين دوره مسابقات قرآن آغاز شد، اظهار داشت: امروز بيش از 15هزا ر نفر در اين دوره از مسابقات شرکت داشته‌اند.
حجت‌الاسلام واحدي به سطوح مختلف برگزاري مسابقات اعم از دانشجويان ،‌خانواده‌ها، ‌خواهران شاغل و پرسنل پايور و ظيفه اشاره و خاطر نشان کرد: نگاه ما به مسابقات اينگونه نيست که مسابقه محور باشيم بلکه ما در اين مسابقات به دنبال ارزيابي فعاليت‌هاي يک ساله خودمان هستيم.
گفتني است،‌در اين مسابقات 167 نفر از کارکنان پايور به مرحله نهايي راه يافته‌اند که 35 نفر از اين تعداد حائز رتبه‌هاي نخست شده‌اند.
همچنين در مجموع 467 به مرحله نهايي گام گذاشتند که در اين ميان 107 نفر در کليه رشته‌ها حائز رتبه‌هاي اول تا سوم شدند ./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.