سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح طلبان با روحانیون مریض احوال سیاسی خود توان قد علم کردن در انتخابات را ندارند

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثاارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان در هاله‌اي از سردرگمي به سر مي‌برند،گفت: اصلاح‌طلبان با استفاده از افراد ملبس به لباس روحاني كه مريض احوال سياسي هستند توان قد علم كردن در انتخابات را ندارند.

عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با تأکید براینکه اصلاح طلبان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند، اظهارداشت: جریان اصلاحات با به بازار آوردن انگاره های گوناگون رویکرد و موضع گیری، نتوانستند اثرگذاری که از هدف خویش مد نظر داشتند را پیاده کنند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب كه اصلاح‌طلبان در هاله‌اي از سردرگمي به سر مي‌برند ، تصريح كرد: عدم وحدت اصلاح‌طلبان نشان دهنده عدم مديريت تاكتيكي آنان است؛ لذا اين عدم مديريت تاكتيكي منجر به وجودهزاران حرف، اظهار نظر و موضع‌گيري شده است.
شايق با استفاده از واژه‌پارادوكس، به تناقض گويي‌هاي اصلاح طلبان اشاره كرد و گفت: حرف‌هاي متناقض درميان طيف‌هاي اصلاح‌طلبان نشان از وجود چندگانگي ميان آنان دارد كه در نهايت به ضرر و عدم تحقق خواست‌هاي آنان مي‌انجامد.
اين عضو جمعيت ايثارگران در تشريح بيشتر عملكرد اصلاح‌طلبان در طول چندماه اخير خاطرنشان، كرد: با توجه به ارائه ليست احزاب داراي مجوز فعاليت از سوي وزارت كشور، در نتيجه به جز دو حزب منحله مشاركت و مجاهدين ساير احزاب مي‌توانند براي انتخابات حداكثر تلاش خود را انجام دهند؛ لذا اگر اصلاح‌طلبان به وحدت و اجماع نظر دست پيدا نكنند، وجود خود درگيري در ميان آنان برجسته مي شود.
شايق با تاكيد بر اينكه نظام فضاي رقابت‌ و ميدان عمل به همه گروه‌ها را داده است، گفت: اگر اصلاح‌طلبان به هر بهانه‌اي درصدد ايجاد تهديد، تحريم، تخريب، غبار‌افكني و یا سياه‌نمايي در عرصه رقابت‌ ها باشند، فضا را براي فعاليت آينده خود هر چه بيشتر، كوچك خواهند كرد.
نماينده پیشین مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فتنه 88 و سردرگمي‌ اصلاح‌طلبان، گفت: مواضع چند پهلوي اصلاح‌طلبان پس از فتنه 88 موجب رودر رو قرار گرفتن برخي شخصيت‌هاي اصلاح طلب در مقابل يكديگر شد و در شرايط كنوني نيز ، با قطعيت يافتن از عدم اقبال عمومي از سوي ملت، سعي در تشتت افكار ساير اصلاح طلبان خواهندداشت.
شايق جبهه اصلاحات را لاغر شده و كوچك خطاب كرد و اظهار داشت: با توجه به وجود اظهارات متناقض درميان اصلاح‌طلبان ، توان خدشه وارد ساختن برپيكره اصول‌گرايان و تكليف مداري آنان را نخواهندداشت.
وي اصلاح طلبان را در تعیین رئيس و ليدري مقتدر سرگردان توصيف كرد و ادامه داد: با توجه به اينكه اصلاح‌طلبان به وجود فاصله خود و روحانيت واقف شده‌اند؛ لذا از تامين ليدري روحاني وامانده‌اند.
وي در ادامه اظهارات خويش تصريح كرد: اصلاح‌طلبان با استفاده از افراد ملبس به لباس روحاني كه مريض احوال سياسي بوده و با ادبيات‌هاي خاص گفتمان خود را عملي مي‌كنند توان قد علم كردن در انتخابات ندارند و از اين فيلتر جواب نخواهند گرفت.
وي مردم ايران را اديب، زيرك و با بصيرت دانست و افزود: مردم اين مرز و بوم به واژه‌ها و لغاتي كه از زبان گروه‌ها و طيف‌هاي سياسي خارج مي‌شود واقفند؛ لذا اين دقت و توجه مردم به سياست و آينده نظام استفاده از تاكتيك‌هاي تكراري را براي اصلاح‌طلبان دشوار مي‌سازد.
شايق با اشاره به اينكه امكان تغيير موضع اصلاح‌طلبان تا زمان انتخابات وجود دارد، گفت:‌بعيد نيست كه اصلاح طلبان تا زمان انتخابات باز هم تغيير موضع دهند؛ لذا با عدم ارائه ليست واحد و مشخص با عنوان و نام جديدي وارد عرصه سياست شود.
اين عضو جمعيت ايثارگران در پايان اظهارات خود با اشاره به زوجيت جريان فتنه و انحرافي، گفت: شايد فتنه‌گران با مديريت جريان انحرافي، در شهرهاي كوچك با يكديگر هم كاسه شوند و درصدد تخريب ناجوانمردانه رقباي خود برآيند، تا افراد خود را وار د مجلس کنند./ن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.