سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير كشور:

كميته هاي امنيت صندوق هاي اخذ راي تشكيل شده است

وزير کشور با اشاره به تاييد صلاحيت برخي از داوطلباني كه رد صلاحيت شده بودند از تشكيل كميته هاي امنيت صندوق هاي اخذ راي در كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، مصطفي محمدنجار در حاشيه همايش سراسري استانداران در محل وزارت کشور به خبرنگاران گفت: اسامي داوطلبان تأييد صلاحيت شده انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس خبرگان را شوراي نگهبان به ما اعلام کرده است که ما نيز به فرمانداران و داوطلبان اعلام مي کنيم.
وي درخصوص انتخابات مجلس نهم با بيان اينکه بررسي صلاحيت نامزدها همچنان در شوراي نگهبان در حال انجام است افزود: اين شورا اسامي جديد تأييد صلاحيت شده‌ها را به وزارت کشور اعلام مي‌کند يعني تعدادي از افرادي که پيش از اين رد صلاحيت شده بودند در شوراي نگهبان بررسي شده‌ و صلاحيتشان تأييد شده است.
وزير کشور گفت: کساني که رد صلاحيت شده اند مي توانند تا 24 بهمن شکايت خود را به شوراي نگهبان تقديم کنند و در نهايت تا 2 اسفند ما نتايج را به داوطلبان اعلام مي کنيم.
محمدنجار با بيان اينکه پس از 2 اسفند، تبليغات داوطلبان آغاز مي شود افزود: به داوطلبان توصيه مي کنم در حالي که زمينه برگزاري انتخابات پرشور را با تبليغات صحيح و قانوني خود فراهم مي کنند رعايت هر چه بهتر قانون را نيز مد نظر داشته باشند.
وي همچنين در پاسخ به سؤالي درباره سيستم امنيتي صندوق‌هاي اخذ رأي که امروز معاون سياسي وزير کشور درباره آن صحبت کرده است گفت: با آغاز کار انتخابات در وزارت کشور، کميته هايي در زمينه هاي مختلف تشکيل شده که يکي از آنها همين موضوع امنيت صندوق هاي اخذ رأي است.
وزير کشور افزود: تدابير لازم براي برگزاري انتخاباتي پرشور با حضور گسترده مردم انديشيده شده است.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.