سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور تقويت ارتباط دانشگاه با صنايع :

هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع در دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار ميشود

هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع با هدف نشر ،اشاعه و تبادل آخرين يافته ها و دستاوردهاي تحقيقاتي و پ‍ژوهشي مرتبط با مهندسي صنايع ،مهندسي سيستم و زمينه ها ي مرتبط درتاريخ 26 و 27 بهمن ماه در دانشكده مهندسي صنايع و سيستم هاي مديريت دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار ميشود.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران جوان دكتر مجيد امين نيري دبير هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع با اشاره به اينكه در اين كنفرانس براي اولين بار صنعت را بطور جدي در امر حمايت معنوي دخالت داده ايم ، صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود:

اين كنفرانس يك رويداد علمي تخصصي و هندسي صنايع كشور است و به همين جهت مجمع عادي سالانه انجمن مهندسي صنايع نيز در زمان برگزاري كنفرانس انجام ميشود.

 

وي با بيان اينكه حدود 700 مقاله به دبيرخانه كنفرانس ارسال شده است اضافه كرد:از بين مقالات ارسالي حدود 280 مقاله پس از داوري براي ارائه بصورت شفاهي و پوستر در كنفرانس پذيرفته شده است و در طول كنفرانس 5 ميزگرد تخصصي با عناوين آسيب شناسي و چالش هاي موجود در سيستم هاي راهبردي و مديريتي صنايع كشور؛چالش ها و ارائه راهكارهاي مهندسي در صنايع كشور با تاكيد برصنعت نساجي ،صنعت برق و صنعت مواد غذايي وكاربردهاي مهندسي صنايع در صنعت خودرو برگزار ميشود.

 

وي تصريح كرد:محورهاي مورد بحث در اين ميزگردها موضوعات مهندسي مالي ،مهندسي ارزش ،مديريت استراتژيك ،مديريت فناوري و نو آوري و مديريت فناوري اطلاعات خواهد بود.

 

وي در پايان خاطرنشان ساخت:موضوع اصلي كنفرانس حركت به سوي برنامه ريزي سيستمي و تصميم گيري علمي است و در واقع به دنبال راهكارهايي هستيم كه با استفاده از تكنيك هاي مهندسي ؛صنايع ارتقا پيدا كنند ./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.