سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول انجمن فدراسيون ورزش تكواندو ناشنوايان:

ترس از مصدوميت ما را از حضور در مسابقات دهه فجر باز مي‌دارد

مسئول انجمن فدراسيون ورزش تكواندو ناشنوايان درباره برنامه هاي آينده ورزش تكواندو اظهار داشت: با توجه به اينكه مسابقات المپيك آسيايي كره جنوبي را در پيش رو داريم لذا براي جلوگيري از مصدوميت تكواندوكاران در مسابقات دهه فجر شركت نخواهيم كرد.

محمدرضا اوجاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: براي برپايي مرحله ي‌چهارم اردو تكواندوكاران پنج شنبه 28 دي ماه راهي اصفهان شديم كه متاسفانه شرايط و امكانات لازم و كافي براي انجام تمرينات آمادگي مناسب تكواندوكاران در اختيار ورزشكاران قرار نگرفت لذا مجبور به ترك اصفهان شديم و در تهران اردو را با حضور 8 تكواندو كار بركنار كرديم.

وي افزود: قصد داريم در سي ام بهمن نيز مرحله پنجم اردو تكواندوكاران را برگزار كنيم كه با توجه به امكانات مناسب موجود در تهران در مكان ديگري اردو برپا نخواهيم كرد.

اوجاني تصريح كرد: به دليل آسيب ديدگي و ايجاد مصدوميت براي تكواندوكاران در مسابقات دهه فجر شركت نمي‌كنيم البته با توجه به اينكه ورزشكاران سالم و شنوا نيز در اين مسابقات شركت مي كنند به تكواندوكاران ناشنوا براي حضور در مسابقات بين المللي با مشكل مواجه مي‌شوند از اين رو ترجيح مي دهيم كه تمام تمركزمان بر مسابقات المپيك آسيايي كره جنوبي قرار دهيم تا بتوانيم عملكرد مثبت و درخشاني را در مسابقات از تكواندوكاران شاهد باشيم.

وي خاطرنشان كرد: اردوي بانوان تكواندوكار نيز در پنج شنبه 13 بهمن ماه و با حضور 10 نفر آغاز مي شود البته بانوان تكواندوكار نيز در تهران اردو خواهند داشت و تمرينات آمادگي خود را به مدت يك هفته در فدراسيون ورزش هاي ناشنوايان پيگيري مي‌كنند.

اوجاني ادامه داد: تعداد بانوان در فراخوان اوليه 5 نفر بود كه خوشبختانه با معرفي چند بانو تكواندوكار از استان اردبيل تعداد بانوان شركت كننده در اردو افزايش يافت.

مسئول انجمن فدراسيون ورزش تكواندو ناشنوايان تصريح كرد: در بخش تكواندوكاران سالم و شنوا استعدادهاي فراواني را براي اعزام به مسابقات جهاني در اختيار داريم اما با توجه به شرايط استثنايي تكواندوكاران ناشنوا با محدوديت مواجه هستيم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.