سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر خبر داد

دستور پرداخت فوق العاده بدي آب و هوا به كارمندان دولت در استان ابلاغ شد

محمد حسين جهانبخش از ابلاغ دستور پرداخت فوق العاده بدي آب و هوا به كارمندان دولت در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ؛ محمدحسين جهانبخش استاندار بوشهر در نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار داشت: فوق‌العاده 20 تا 25 درصدي بدي آب و هوا در سطح كارشناسي و كارشناسي ارشد و مشاغل تخصصي ابلاغ شده است.
وي افزود: فوق‌العاده 20 درصد متعلق به مدارك كارشناسي و 25 درصد متعلق به مدارك كارشناسي ارشد و مشاغل تخصصي است.
جهانبخش با بيان اينكه تلاش ستاد درآمد استان بوشهر ستودني است، اظهار داشت: سال گذشته در اين زمان 30 ميليارد تومان مازاد درآمد داشتيم كه اكنون اين رقم به 43.6 ميليارد تومان افزايش يافته است.
جهانبخش تاكيد كرد: بايد تلاش شود تا بتوانيم پاداش بازنشستگاني كه در نيمه نخست امسال بازنشسته شدند را پرداخت كنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه تراز اقتصاد كشور مثبت است، خاطرنشان كرد: بنا به گفته رئيس جمهور مبني بر واردات 40 ميليارد دلاري و صادرات 140 ميليارد دلاري كشور، نشان دهنده اين است كه وضعيت اقتصادي كشور مطلوب است.
استاندار بوشهر گفت: اين آمارها نشان از اين دارد كه با وجود تحريم‌ها و تهديدات كاركرد اقتصادي ايران قابل دفاع است و اين مهم از جلوه‌هاي كارآمدي نظام است.
جهانبخش اضافه كرد: با وجود تلاش دشمن براي ضربه زدن به نظام اسلامي اما هم اكنون در بخش‌هاي فرهنگي، سياسي و علمي هم شاهد پيشرفت‌هايي در كشور هستيم و ايران اسلامي به الگويي براي جوانان و مردم آزاده جهان تبديل شده است./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.