سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك دوبلور پيشكسوت:

بعد از 47 سال فعاليت، خانه نشين شده ام

هيچگاه براي ادامه فعاليت در عرصه بازيگري و دوبلاژ به کسي باج نداده و با جايگزيني رابطه بر ضابطه، خانه نشيني را ترجيح مي دهم.

شهاب عسگري دوبلور و بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون درخصوص کم کار شدن در عرصه بازيگري به

خبرنگار حوزه سينمايي باشگاه خبرنگاران

گفت: هيچ گاه از عرصه بازيگري فاصله نگرفته ام و برخلاف تصور عده اي، دهه بازيگري من تمام نشده و همچنان آماده بازي در هر نقشي هستم.

وي درباره جايگزين شدن رابطه به جاي ضابطه اظهار داشت: براي حضور مستمر در اين حرفه بايد ضابطه ها را فراموش کرد و با توجه به توانايي ها و شناسنامه درخشان کاري ام، جلوي کسي براي گرفتن کار خم نمي شوم.

عسگري تصريح کرد: بسياري از هنرمندان با برپايي ميهماني هاي فراوان و دعوت از کارگردانان بزرگ، به دنبال نشان دادن خود براي حضور در سريال ها و فيلم ها هستند که اين با باج دادن هيچ فرقي نمي کند.

اين دوبلور پيشکسوت افزود: پس از پخش سريال "ستايش" تماس هاي بسياري از سوي مردم و هنرمندان مبني بر حضور بيشتر در عرصه بازي را داشتم اما متاسفانه نسبت به قبل کم کارتر نيز شدم.

وي با بيان اين مطلب که 47 سال از عمر خود را براي بازيگري و دوبله گذاشته ام، اظهار داشت: به موازات بازيگري، در عرصه دوبله نيز به فعاليت مي پرداختم ولي اکنون بعد از 47 سال فعاليت مستمر بايد خانه نشين و نگران اجاره خانه خود باشم.

عسگري ادامه داد: متعجبم که چرا از طرف دوبله دعوت به کار نمي شوم.

وي خاطر نشان کرد: هيچگاه براي گرفتن کار با دفاتر فيلمسازي تماس نخواهم گرفت و جلوي کسي سر خم نخواهم کرد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.