سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمين جشنواره داستان نيشابور برگزار مي‌شود

همزمان با ايام دهه مبارک فجر،شهرستان نيشابور ميزبان جشنواره هشتمين جشنواره داستان نيشابور مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛رمضانعلي بيات مسئول امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور اظهار داشت: هنر يک نعمت الهي است و هنرمند با هنر خود نعمت الهي را نشان مي‌دهد و نويسندگي در تمام هنرها داراي جايگاه ويژه‌اي است و بهترين شکل منتقل‌کردن ارزش‌ها، معرفت، آداب و رسوم يک جامعه، هنر است.

وي افزود:داستان‌نويسان،هنرمندان کم هزينه‌اي هستند و تنها هزينه آن‌ها قلم،دفتر و جايگاهي براي نوشتن و خواندن آثار خود است و فقط نيازمند استاداني هستند که آنان را کمک کنند.
مسئول امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور افزود: اينک در سالروز بهار آزادي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور و انجمن ادبيات داستاني با برپايي جشنواره هشتمين جشنواره داستان نو آوري‌هاي قلمي خويش را به جامعه ادبي ميهن اسلامي تقديم مي‌کنند.
وي گفت:نويسندگان مي‌توانند دو اثر خويش را با مشخصات کامل و به صورت تايپ شده تا 20 بهمن 90 به دبيرخانه جشنواره مستقر در امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور ارسال دارند.
بيات خاطر نشان کرد:امسال جشنواره همزمان با سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در 22بهمن 1390 ساعت 18 در محل تالار اديب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور برگزار مي‌شود.
مسئول امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور يادآور شد:پس از داوري به 10 نفر برگزيده جوايز نفيس و ارزنده‌اي در مراسم اختتاميه تقديم مي‌شود.
وي تصريح کرد:اين جشنواره با حضور رضا اميرخاني داستان‌نويس برجسته کشور برگزار مي‌شود. /ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.