سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار کاشان خبر داد

هزینه 17 میلیارد ریالی آسفالت معابر کاشان

شهردار کاشان گفت: برای آسفالت و لکه‌گیری‌های انجام شده در این شهرستان بیش از 17 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، سعید مدرس‌زاده، با بیان اینکه برای این آسفالت و لکه‌گیری‌ها ۱۷ هزار و 825 تن آسفالت مصرف شده است اظهار داشت: 200 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی این شهر از ابتدای امسال تاکنون آسفالت و لکه‌گیری شد.

وی هزینه هر متر مربع آسفالت مصرفی را به تنهایی 70 هزار ریال دانست و گفت: این میزان آسفالت با هزینه‌ای بیش از 17 میلیارد ریال انجام شده است.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه افزایش قیمت قیر یکی از مهم‌ترین دلایل به تأخیر افتادن آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر است گفت: برای تأمین آسفالت تمامی خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر نیاز به مساعدت مقامات مسئول و اختصاص بودجه ویژه برای رفع این مشکل توسط دولت هستیم.

مدرس‌زاده با اشاره به اینکه تأمین امنیت و سلامت جاده‌ای و دسترسی آسان و سریع شهروندان از بزرگترین خدمات شهرداری‌ها به شمار می‌رود اذعان داشت: متوسط عمر آسفالت در سایر کشورها بین 10 تا 15 سال است که اگر بتوان عمر مفید آسفالت را در یک فرآیند کوتاه به هشت سال برسانیم این امر موجب کاهش هزینه‌های قابل توجهی در ارتباط با عملیات روکش، بهسازی و نگهداری می‌شود و این مهم مستلزم رویکرد نوین و بهره‌گیری از نیروهای متعهد، متخصص و تجهیزات پیشرفته است./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.