سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با محوریت خاطره‌گویی از روزهای انقلاب

جشن پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بجنورد برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: جشن پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با محوریت خاطره‌گویی از روزهای انقلاب در این شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، محمد موفق با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: این معاونت در ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی برای اجرا تدوین کرده است.

وی افزود: مسابقات ورزشی در سطح بانوان و محلات در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری جشن‌های شهروندی با عنوان فجر پیروزی و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی با سایر نهادها از جمله این برنامه‌هاست.

موفق تصریح کرد: برگزاری جشن پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با محوریت خاطره گویی از روزهای انقلاب و جشن‌های شهروندی با عنوان فجر پیروزی و جشن غنچه‌های انقلاب با حضور مهدهای کودک به مدت 10 روز کاری در تالار حافظ شهرداری به اجرا در خواهد آمد.

وی بیان داشت: مسابقه نقاشی و شعار نویسی با حضور کودکان و برگزاری مسابقه آشپزی در حاشیه مراسم جشن پدربزرگ‌ها از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام الله دهه فجر است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد یادآور شد: آذین بندی خیابان‌ها و چراغانی و نصب پرده با مضامین انقلابی از دیگر اقداماتی است که در دست انجام است.

وی اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و محیطی مفرح برای شهروندان، اصول آموزش و تبیین امور فرهنگی در سرفصل برنامه‌های فرهنگی معاونت قرار دارد.

وفق خاطرنشان کرد: با حضور و مشارکت شهروندان است که می‌توان به ارتقای سطح خدمات و کیفیت مطلوب خدمات شهری امیدوار بود./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.