سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدي دغاغله:

عملكردمان در نيمه دوم بهتر بود

بازيكن تيم ملوان بندرانزلي در خصوص بازي مقابل صباي قم گفت: بازي خوبي را مقابل صباي قم به اجرا گذاشتيم و عملكرد در نيمه دوم بهتر بود و توانستيم بازي را در دست بگيريم.

مهدي دغاغله در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ديروز بازي خوبي را مقابل صباي قم به اجرا گذاشتيم در نيمه اول به سبب محك زدن حريفان با احتياط بيشتري بازي كرديم تا بتوانيم با نقاط قوت و ضعف تيم صبا آشنا شويم.

وي افزود: براي تغيير جايگاه خود و ارتقاي در جدول با هدف پيروزي در زمين حاضر شديم و تمام تلاشمان را براي كسب 3 امتياز بازي به كار برديم كه خوشبختانه با تلاش تمام بازيكنان به اين مهم دست يافتيم.

ذغاغله در ادامه بيان داشت:‌با توجه به اينكه تيم صباي قم بر سرمربيگري آقاي ويسي يكي از مربيان ليگ برتر است مي‌دانستيم كه كار دشوراي را در پيش خواهيم داشت و بازي نيز به همين گونه ادامه يافت تيم صبا نيز براي كسب 3 امتياز با تمام توان در زمين حاضر شد و بسيار خوب نيز بازي كرد و برايمان حريف مشكلي بود و در كل ديروز فوتبال خوبي در زمين تيم ما و صبا ارائه شد.

وي اظهار داشت: نيمه دوم بازي ، نيمه برتري تيم ما در مقابل با صبا بود در اين نيمه با توجه به عملكرد صبا در قبل توانستيم راه‌هاي اين تيم را براي نفوذ به سمت دروازيمان بنديم و 2 واسطه مدافعان از دروازه محافظت كنيم همچنين در نيمه دوم بازي از ضعف‌هاي تيم استفاده كرديم و موقعيت خلق كرديم كه يكي از اين موقعيت را به تك گل بازي تبديل شد و 3 امتياز بازي را به تيم ما اختصاص داد.

دغالغه در خصوص داوري مسابقه اشاره كرد: در طول بازي داوري نسبتاً خوبي را شاهد بوديم البته مانند تمامي بازيهاي ديگر در فوتبال چند صحنه مشكوك نيز پديد آمد كه نظرافت در مورد اين‌ صحنه‌ها متفاوت بود يكي از اين صحنه‌هاي مشكوك يك پنالتي به نفع تيم‌ما بود كه توسط داور اعلام شد معتقدم برخورد انجام شده صددرصد پنالتي در پي داشت كه متاسفانه داور با اين موضوع موافق نبود.

وي در پايان خاطر نشان كرد:‌اميدوارم روند پيروزيهايمان ادامه يابد تا به رده‌هاي بالاي جدول ليگ برتر برسيم بازحمات كادر فني و تلاش خودمان درصدديم كه به اين مهم دست يابيم ، با برنامه‌ريزي‌هايي كه براي آينده داريم و همت تيممان به آينده اميدوار هستيم و از هيچ تلاشي براي پيشرفت تيم دريغ نمي‌كنيم.

با اميد اينكه دربازيهاي آينده نيز 3 امتياز را براي تيم كسب كنيم به تمرينا مي‌پردازيم اميدوارم بتوانيم با اين روند هواداران خود را خوشحال كنيم چون آنها سرمايه‌هاي تيم ما شد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.