سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار جزايري تشريح كرد:

برنامه‌ نيروهاي مسلح در دهه فجر

مسئول مقاومت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، برنامه‌هاي اين نيروها در ايام‌الله دهه فجر امسال را تشريح كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري، مسئول مقاومت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در نشست خبري صبح امروز(دوشنبه) در دفتر مركزي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با تشريح  برنامه‌هاي اين كميته در ايام الله دهه فجر امسال گفت: پشتيباني از برنامه نهادها و همچنين اجراي برنامه‌هاي ويژه اين ايام كه بوسيله نيروهاي مسلح برنامه‌ريزي شده از اصلي‌ترين وظايف ستاد كل نيروهاي مسلح در ايام الله دهه فجرخواهد بود.


وي به تقارن دهه فجر امسال با ولادت نبي مكرم اسلام(ص) و امام سجاد (ع) اشاره كرد و گفت: گلباران مسير حركت امام خميني(ره) از ميدان آزادي تا حرم مطهر در روز 12 بهمن، رژه بيش از 1000 نفر از موتورسواران نيروهاي مسلح و مراسم ميهماني لاله‌ها و غبارروبي و عطرافشاني مزار شهدا از برنامه‌هاي تعيين‌شده در اين روز است.

وي در ادامه افزود: مراسم ديدار و تجديد بيعت كاركنان نيروي هوايي ارتش و ساير فرماندهان و مسئولين اين نيرو با مقام معظم رهبري در  19 بهمن و سالروز ديدار تاريخي كاركنان نيروي هوايي با امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.

جزايري به برنامه نورافشاني شب 22 بهمن اشاره كرد و گفت: مراسم نورافشاني شب 22 بهمن، مطابق سنت هرساله در 22 نقطه از پايتخت و همچنين 31 مركز استان و 300 شهر كشور  برگزار مي شود.


جزايري در ادامه به جشنواره "جوان سرباز" كه در 18 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اشاره كرد و گفت: اين جشنواره باحضور بيش از 2 هزار نفر از سربازان نيروهاي مسلح سراسر كشور و در مجموعه آزادي برگزار مي‌شود و تعداد 33 نفر از سربازان برتر در موضوعات دفاع، امنيت، اقتدار ملي، ايثارگري و فداكاري، دينداري و بصيرت و همچنين وظيفه‌شناسي با حضور فرماندهان عالي‌رتبه برگزيده خواهند شد.

مسئول كميته نيروهاي مسلح در ادامه از اجراي سرود 22 هزار نفري در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در ميدان آزادي تهران خبر داد.


معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه از راهپيمايي كاركنان نيروهاي هوايي در روز 19 بهمن بمنظور زنده نگهداشتن ياد و خاطره بيعت كاركنان نيروي هوايي با امام راحل از محل ستاد اين نيرو  تا مدرسه علوي خبر داد.


وي در پايان با اشاره به برپايي چندين همايش و نمايشگاه در زمينه‌هاي گوناگون در ايام‌الله دهه فجر تصريح كرد: نمايشگاه‌هاي متعددي در اين ايام در عرصه‌هاي مختلف هنري و فناوري توسط نيروهاي مسلح برگزار خواهد شد و همچنين كاروان‌هاي دانشجويي و دانش آموزي راهيان نور نيز همانند سنوات گذشته از نيمه بهمن ماه به مناطق جنگي هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.