سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ مدیرکل راه استان تهران؛

آزادراه تهران ـ پردیس صاحب راهدارخانه ای مجهز می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ؛آزاداره تهران-پردیس در محل عوارضی صاحب راهدارخانه می شود.

فریبرز واحدی در گفت ‏وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این راهدارخانه سه منظوره در نزدیکی محل عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس احداث می‏شود.

وی میزان تعداد راهدارخانه‏های استان تهران را مناسب خواند و خاطر نشان کرد: راهدارخانه‏ها در استان تهران به میزان ضرورت و مورد نیاز استان طراحی و احداث شده‏اند.

واحدی با ارائه گزارشی از وضع راهدارخانه ‏های شمال شرق استان تهران گفت: در حال حاضر منطقه گردنه "گدوک" از راهدارخانه‏ای با امکانات مناسب و سوله نمک برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: علاوه بر این در محل ساختمان اداره راه و شهرسازی فیروزکوه نیز سوله مناسبی احداث و راه‏اندازی شده است.

وی از احداث سوله نمکی مجهز در منطقه "امین‏ آباد" خبر داد و افزود: همچنین بر اساس توافقات به عمل آمده سوله نمک مجهز به فناوری‏های روز در منطقه امین‏ آباد فیروزکوه احداث می‏شود.

واحدی اضافه کرد: مشابه این سوله نمک مکانیزه در گردنه "بشم" محور فیروزکوه ـ سمنان نیز بری ارائه خدمات بهتر به هموطنان استقرار یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از جانمایی دو مرکز راهدارخانه‏ای دیگر در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: مجموعه اداره‏ کل راه و شهرسازی استان تهران علاوه بر راهدارخانه‏ های موجود، دو مرکز راهداری دیگر را نیز در منطقه "سرحار" و "جابان و سربندان" شهرستان دماوند جانمایی کرده است.

وی راهدارخانه محور هراز را مرکزی مدرن خواند و افزود: آبعلی در محور ترانزیتی هراز نیز از وجود مرکز راهدارخانه‏ای مجهز، مدرن و چند منظوره‏ای برخوردار است.

واحدی ادامه داد: علاوه بر این، راهدارخانه‏های "مبارک‏آباد"، "آهک‏دره" و "آبعلی" نیز مشمول اجرای طرح‏های نوسازی قرار می‏گیرند./س

 

 

 

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.