سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 50 برنامه فرهنگی و هنری ویژه کودکان خراسان‌جنوبی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: آگاهی‌بخشی، امید آفرینی، خودباوری و روحیه جهادی از محورهای اصلی برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر امسال است.

وی از برگزاری نخستین جشنواره استانی نقاشی کودک مسلمان در جامعه اسلامی در سربیشه خبر داد و افزود: در این جشنواره کودکان چگونگی زندگی کودکان مسلمان را در جامعه به تصویر خواهند کشید.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، رشد ارزش‌های انسانی و اسلامی، افزایش شناخت کودکان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی، فراهم کردن زمینه تبادل تجربه میان اعضا و مربیان و پرورش حس زیباشناسی کودکان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع کودک مسلمان دانست.

صمدی همچنین به برگزاری جشنواره عکس کودک در نهبندان اشاره کرد و ادامه داد: گلباران تمثال مبارک امام (ره) و روشن کردن 33 شمع برنامه‌ای است که در نخستین روز از دهه فجر توسط این کانون برگزار خواهد شد.

وی از فعالیت 9 کانون فرهنگی و هنری در سطح این استان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با دهه فجر امسال دهمین مرکز فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان سرایان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با افتتاح این مرکز کودکان و نوجوانان این شهرستان از خدمات کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند خواهند شد.

صمدی خاطره‌نویسی توسط والدین و حضور در ویژه برنامه عصری با خاطره، فستیوال فیلم‌های کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه‌های هنری با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای نمایش عروسکی و نمایشنامه‌خوانی، برگزاری نمایشگاه آثار هنری اعضا با عناوین نقش قلم، شعر رنگ و ردپای رنگ و برپایی ایستگاه نشریه دیواری انقلاب را از دیگر برنامه‌های کانون ویژه کودکان و نوجوانان استان برشمرد.

وی، تشکیل نمایشگاه کتاب و پوستر، کتاب‌سازی الفبای انقلاب و طلوع یک حماسه، برپایی کارگاه ماکت‌سازی و ساخت پرچم، نقاشی بر دامن وطن را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر عنوان کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی آذین‌بندی مهد کودک‌ها، نواختن زنگ انقلاب، تهیه کاردستی ویژه انقلاب و جشن انقلاب را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان استان عنوان کرد که توسط بهزیستی خراسان‌جنوبی به اجرا در خواهد آمد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.