سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

رزمایش نیروی زمینی ارتش از تربت جام تا تنگه هرمز برگزار می شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه وسیعی از شرق كشور از تربت جام تا سواحل شرقی تنگه هرمز برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان  با اعلام این خبر افزود: مطالعه اجرای این رزمایش انجام شده است و در صورت تصویب ستاد كل نیروهای مسلح، نیمه دوم بهمن ماه یا اوایل اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این رزمایش بخشی از توان و اقتدار نظامی نیروی زمینی ارتش به نمایش گذاشته می شود.
امیر پوردستان خاطرنشان كرد: این رزمایش كه با محوریت نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته نیروی زمینی ارتش انجام می شود، اقتدار نیروهای مسلح را بیش از پیش به دنیا اثبات می كند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینكه امسال هشت رزمایش در كشور برگزار شده است، گفت: دشمن هرگز نمی تواند خیال خام تجاوز و تهدید خود را عملی كند.
امیر پوردستان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از قدرت، اقتدار و توان بالا در دفاع و رصد لحظه به لحظه تهدیدات و وضعیت نیروهای منطقه برخوردار هستند.
وی ادامه داد: در شرایط و اوضاع كنونی بحث غافلگیر شدن را كنار گذاشته و همیشه در آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات بسر می بریم.
امیر پوردستان اظهار داشت: در شرایط حساس كنونی آنچه مدنظر نیروهای مسلح است، ارتقا مولفه های رزمی و گسترده تر شدن رصد تهدیدات و تحركات نیروهای دشمن در منطقه است.
وی تاكید كرد: حفظ و ارتقا آمادگی رزمی نیروهای مسلح، نیازمند تقویت بنیه های ایمانی و اعتقادی و استفاده از سلاح های بومی است.
امیر سرتیپ 'احمدرضا پوردستان' فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز یكشنبه به منظور شركت در یادواره شهدای خلبان استان ایلام وارد این استان شد.
9 خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در جریان هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی و عملیاتی استان ایلام به درجه رفیع شهادت نایل آمدند./س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.