سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخترع دستگاه پرینتر دفتر خبر داد

آغاز پیش فروش 20 هزار پرینتر دفتر در فاز نخست

مخترع دستگاه پرینتر دفتر گفت: در نخستین فاز 20 هزار دستگاه پرینتر دفتر به فروش می‌رسد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، امین امامزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استفاده از دستگاه پرینتر دفتر از بیش از یک‌هزار میلیارد ریال خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

مخترع دستگاه چاپگر دفتر با بیان اینکه این محصول تولید شده داخل است، گفت: با استفاده از این دستگاه از خروج بیش از یک‌هزار میلیارد ریال ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

وی افزود: به طور تقریب تمام مردم با دفترخانه‌ها و مراکز ثبت اسناد و املاک سر و کار داشته و می‌دانند کندروی این مراکز باعث هدر رفتن میلیون‌ها ساعت وقت شهروندان می‌شود، از این رو این طرح از سال 84 بنا به درخواست سازمان ثبت کل کشور و دفترخانه‌های اسناد رسمی آغاز به کار کرد.

این مخترع گفت: دستگاه پرینتر دفتر به راحتی سندی را که متن آن آماده شده باشد پرینت می‌گیرد و دیگر نیازی به دست‌نویسی توسط نویسنده را ندارد ضمن اینکه اشتباهاتی که در درج سند پیش می‌آید به شدت کاهش می‌یابد.

وی از آغاز پیش فروش این دستگاه خبر داد و تصریح کرد: فروش بیش از 20 هزار دستگاه در فاز نخست در دستور کار قرار گرفته است.

امامزاده همچنین ابراز داشت: تکنولوژی استفاده از این دستگاه سوزنی است و با پرینترهای جوهرافشان به طور کامل متفاوت است و تا 10 ماه آینده تحویل داده می‌شود.

این مخترع در ادامه افزود: مدیریت پروژه‌های دیگری مانند طرح عظیم خودرو سه زیست که با همت و حمایت دانشگاه شیراز به طور تقریبی با کاربرد 30 هزار ساعت وقت، امکان حرکت روی سطح آب، دریا و خشکی را دارد هم‌چنین طرح d="1691_7" style="background: #ffd700">هشیارگر راننده و اسپری دافع گربه از دیگر اختراعات بوده که نتیجه یک تیم بزرگ و سخت‌کوش است.

امامزاده با بیان اینکه دانشگاه و علم باید جایگاه خود را در صنعت و تکنولوژی پیدا کند و این تنها راه پیشرفت پایدار در کشور است، بیان کرد: در این طرح‌ها سعی شده است که محصول تولید شده اثر خود را در صنعت و بازار بگذارد و عقیم نماند.

این پژوهشگر اظهار داشت: کشور ما با یک کشور صنعتی هنوز فاصله دارد اما این همت پیش آمده که کشور ما از یک کشور جهان سومی به کشوری صنعتی سیر صعودی خود را پیدا کند.

و ی ادامه داد: همیشه ناهمواری‌ها و نقص‌هایی وجود دارد و در این راستا از مسئولان کشوری به ویژه استانی انتظار داریم که از طرح‌های ابداعی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مخاطب این دستگاه سازمان‌های ثبت هستند، گفت: سازمان‌های اسناد رسمی و دفاتر ثبت اسناد و املاک نیز از دیگر مخاطبان این دستگاه هستند.

به گزارش فارس، دستگاه پرینتر دفتر، نشان افتخار و جایزه‌های ویژه در کشورهای رومانی، سوئیس، کویت، کره جنوبی و گرفتن نشان افتخارات داخلی بسیاری را کسب کرده است./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.