سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل بانک حکمت خبر داد:

ورود 182 هزار سهامدار جدید به فرابورس

یکی از برنامه مدنظر برای سال جاری ارایه خدمات به 500 هزار نفر از ارتشیان است که با در نظر گرفتن حضور 182 هزار سهامدار در ترکیب سهامداری این بانک (با مالکیت 51 درصدی سهام) می توان گفت بانک حکمت ایرانیان از لحاظ تعداد سهامداران در رتبه اول بانک های خاورمیانه قرار دارد.

عباس عسگرزاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاریخچه فعالیت این بانک و فعالیت تحت عنوان موسسه مالی و اعتباری ایرانیان كه در حوزه خدمات به ارتشیان فعالیت می کرد، گفت: یکی از اقدامات انجام شده بعد از تبدیل شدن موسسه به بانک حکمت ایرانیان در بهمن سال گذشته، انجام دو ماه فعالیت بانکی و تقسیم سود 9.5 درصدی بود. این در حالی است که شروع فعالیت های جدی ما در سال 90 با فراهم کردن زیرساخت ها و استفاده از بروزترین تجهیزات در خاورمیانه مانند فیبر نوری و حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی از همان آغاز بکار بود.

وي ادامه داد. در این میان با استفاده از آموزش عمومی بانکداری الکترونیکی، راهبرد ارایه خدمات بدون حضور فیزیکی مشتریان را پیاده خواهیم کرد.

مدیر عامل بانک حکمت افزود: یکی از برنامه مدنظر برای سال جاری ارایه خدمات به 500 هزار نفر از ارتشیان است که با در نظر گرفتن حضور 182 هزار سهامدار در ترکیب سهامداری این بانک (با مالکیت 51 درصدی سهام) می توان گفت بانک حکمت ایرانیان از لحاظ تعداد سهامداران در رتبه اول بانک های خاورمیانه قرار دارد.

به گفته وی تاسیس شرکت های سرمایه گذاری، راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک،جذب سپرده های مردمی، حرکت بر مدار قوانین و ضوابط موجود و برآورده کردن انتظارات نهادهای ناظر از دیگر اهداف و برنامه های تعیین شده برای بانک حکمت ایرانیان است./ق2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.