سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقازاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

كميسيون امنيت ملي، ربايش مهندسين و زائران ايراني در سوريه را بررسي مي‌كند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس،‌ ربوده‌شدن مهندسين و زوار ايراني در سوريه را تلاشي در جهت فشار بر جمهوري اسلامي ايران و ناامن نشان دادن سوريه خواند و گفت: اعضاي اين كميسيون در هفته جاري، ربوده‌شدن ايرانيان در سوريه را با حضور مسئولان مربوطه بررسي خواهند كرد.

سيد علي آقازاده دافساري نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ربوده‌شدن زائران ايراني در سوريه را اقدامي در جهت تحت الشعاع قرار دادن روابط ايران و سوريه خواند و گفت:‌ با توجه به نقش سوريه در منطقه و ايستادگي دولت آن در برابر سياست‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي و روابط برادرانه با جمهوري اسلامي ايران، كشورهاي مرتجع منطقه و غرب همواره در تلاشند تا با اقداماتي از اين دست روابط دو كشور را به سردي گرايانند.

وي در ادامه با بيان اينكه سوريه در خط مقدم مبارزه با رژيم غاصب صهيونيستي قرار دارد، افزود: جمهوري اسلامي ايران و سوريه هم‌پيمانان ديرينه‌اي هستند و تصور تروريست‌ها مبني بر اينكه با اين اقدامات مي‌توانند باعث تغيير سياست‌هاي ضداسرائيلي و آمريكايي ايران و سوريه شوند، باطل است.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه افراد ربوده شده، ميهمانان كشور سوريه و زائران اماكن مقدسه بودند گفت:‌انتظار اين است كه دولت سوريه با در نظر گرفته تميهدات لازم حافظ جان همه زائران اماكن زيارتي اين كشور باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه رسيدگي به اين موضوع از وظايف ذاتي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي است گفت: كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اين هفته موضوع ربودن مهندسين و تعدادي از زوار ايراني در سوريه را با حضور مسئولان مربوطه رسيدگي خواهد كرد./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.