سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان برگزاری سمینار بررسی آسیب های کودکان کار و خیابان تغییر کرد

دومین سمینار بررسی آسیب های کودکان کار و خیابان در 29 و 30 بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

ندا فرامرزیان، دبیر کمیته پیگیری دومین سمینار بررسی آسیب های کودکان کار و خیابان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: حمایت از کودکان کار و خیابان، بررسی وضعیت کنونی آنها، دستیابی به آخرین دستاورد های علمی و پژوهشی صاحب نظران و فعالان در این زمینه و شناسایی حوزه های مغفول و کمتر کار شده در خصوص کودکان کار و خیابان از مهمترین اهداف برگزاری این سمینار است.
وی ادامه داد: جایگاه موفق کودک در نظام حقوقی کشور ( قانون و فقه) ، جایگاه سلامت کودک در نظام سلامت کشور، تبعیض و خشونت علیه کودکان و اشتغال و بزهکاری در کودکان در سمینار بررسی آسیب های کودکان کار و خیابان مورد بحث قرار می گیرند.
فرامرزیان تصریح کرد: کودکان کار و خیابان، کودکان بی سرپرستی هستند که لزوما نباید پدر یا مادر خود را از دست داده باشند و به روشهای گوناگون مورد کودک آزاری قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: در این سمینار حدود 400 نفر از متخصصان جامعه شناسی، آسیب شناسی و حقوقی و نیز دانشجویان این رشته ها شرکت دارند./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.