سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پررنگ همدان با 243 اثر در سومين جشنواره توليدات حوزه هنري

حوزه هنري تبليغات اسلامي همدان با 243 اثر در سومين جشنواره توليدات مراکز استاني حوزه هنري حضور دارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي همدان، رييس اداره حوزه هنري همدان در گفتگويي اظهار داشت: حوزه هنري به عنوان نهادي برخاسته از دل انقلاب خود را داعيه دار هنر انقلاب دانسته و براي تأثيرگذاري و ماندگاري بيشتر به سوي توليد آثاري گام بر مي­دارد که نشان دهنده تفکر اين انقلاب باشد.
سيدمحمدباقر حسيني سير افزود: جشنواره آثار و توليدات مراکز استاني حوزه هنري براي شکوفايي هر چه بيشتر توليدات استانها پايه گذاري شده و حوزه هنري استان همدان همه ساله با آثار فاخر خود حضور پرشور و پررنگي در اين جشنواره ها داشته است.
وي اظهار ادامه داد: حوزه هنري استان همدان امسال و يک هفته قبل از پايان مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره، 243 اثر را در هر 8 بخشِ جشنواره به دبيرخانه سومين جشنواره آثار و توليدات مراکز استاني حوزه هنري که سال 1391 در کرمانشاه برگزار خواهد شد، ارسال کرده است.
حسيني سير افزود: حوزه هنري استان همدان در بخش هنرهاي تجسمي 147 اثر، در بخش تازه هاي نشر 62 اثر، در بخش رسانه هاي ديجيتال يک اثر، در بخش ادبيات 2 کتاب، در بخش هنرهاي نمايشي با 3 اثر، در بخش فرهنگ پايداري با يک کتاب، در بخش «موسيقي و سرود» با 6 اثر و در بخش «هنرهاي تصويري» با 21 فيلم حضوري پررنگ دارد. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.