سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كريمي اصفهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تزریق التهاب راهبرد دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات است

دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار تحريم هاي اعمال شده از سوي آمريكا و دول غربي تاثيري در اراده ملت ايران نخواهد داشت،گفت: تزريق التهابات و بي اعتمادي در جامعه براي كاهش حضور مردم راهبرد دشمنان نظام برای انتخابات مجلس است؛ هرچند که انتخابات سه دهه گذشته گوياي ناكامي دشمنان بوده و خواهد بود.

احمد كريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه تحريم هاي اخير توسط آمريكا و دول غربي بار ديگر زمينه رشد و پيشرفت جمهوري اسلامي را فراهم كرد، گفت: تحريم ها محدود به زمان فعلي نبوده و ما از بدو تولد انقلاب اسلامي همواره شاهد تحريم ها و فشارهاي بيگانگان بوده ايم.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك قطب قدرت در حال تاثيرگذاري در جامعه جهاني است؛ لذا اين گونه مخالفت ها و اعمال تحريم ها دور از انتظار نبوده و نيست.
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار با بيان اينكه تحريم ها تاثير و خللي در اراده ملت ايران نخواهد داشت، گفت: تحريم هاي اخير بخشي از اهداف دشمنان بوده و آنها همواره درصدد اعمال فشار اعم از جنگ تحميلي و اخيرا اقدامات تروريستي بوده و اين روش را دنبال مي كنند.
وي با بيان اينكه مديريت رهبري راز ماندگاري و اقتدار جمهوري اسلامي ايران است، گفت: با وجود ولايت در كشور و وحدت كلمه تحريم ها تا به امروز به طور صحيح مديريت شده اند و از اين پس نيز به خوبي مديريت خواهند شد.
عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري، تحريم ها را فرصتي براي پيشرفت دانست و گفت: تحريم ها همواره براي نظام تبديل به يك فرصت شده و موجبات پيشرفت كشورمان را فراهم آورده است؛ چرا كه پيشرفت هاي بخش هسته اي، نانو، ادوات جنگي و ... از مصداق بارز اين ادعا بوده و از فرصت تحريم به دست آمده است.
كريمي اصفهاني افزود: عدم وحدت و اختلاف به مراتب سنگين تر و پرهزينه تر از اعمال تحريم ها برعليه كشورما خواهد بود؛ چرا كه اين كار باعث تحريك دشمنان براي دخالت در امور داخلي کشور است.
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار، به زمان اعمال تحريم ها كه در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي روي داده است، گفت: يكي از برنامه هاي دشمنان كه همواره در آستانه انتخابات به مرحله ظهور مي رسد، تزريق التهابات و بي اعتمادي در جامعه براي كاهش حضور مردم در عرصه انتخابات است؛ هرچند انتخابات سه دهه گذشته گوياي ناكامي دشمنان بوده و خواهد بود.
وي با بيان اينكه قطعا بعد از انتخابات بسياري از مسائل فروكش خواهد شد، گفت: تحريم هاي اخير شعاري بوده و هدف آن تحت الشعاع قرار دادن انتخابات ایران است.
وي با بیان اینکه ایران كشورهاي ديگري را به عنوان جايگزين براي فروش نفت خود قرار داده و هرگز مشكلي به لحاظ فروش نفت نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: اكثر كشورهايي كه در تحريم جمهوري اسلامي ايران نقش داشته اند، خودشان با مشكلات اقتصادي زيادي دست و پنجه نرم مي كنند و قطعا با فشار ملت خودشان دست از تحريم خواهند كشيد. /ن
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.